Doc rašė: > Šiaip nelabai suprantu kodėl šviesoforai nenaudojami tik nustatymui > kieno kelias pagrindinis, o kurio šalutinis. Kodėl negalėtų būti > taip: jei atvažiuoji ir dega raudona, reiškia tavo šalutinis, t.y. > negali važiuoti jei važiuoja kas nors kita kryptim; jei dega žalia - > važiuoji kaip pagrindiniu. Taip padarius esmė liktų ta pati, tik > nereiktų stovėti tuščioj sankryžoj be reikalo. Spėčiau, kad grynai praktiniais-pragmatiniais tikslais; jau ir su šviesoforais (ir griežta važiavimo per reguliuojamas sankryžas tvarka) pakanka autoįvykių, kurie užkemša sankryžas, gatves ir sudaro spūstis, tad nors kiek laisvesnė „tvarka“ lemtų tik didesnę ar net visišką betvarkę (kaip kokio nors Indijos didmiesčio keliuose)... Kita vertus, suplanuoti (eismo sandara, susiformavusi sistema ir planavimas yra kur kas gilesni/svarbesni dalykai, nei tik ženklo pastatymas „iš akies“) ir pastatyti kelių ženklai nurodo kokie keliai yra pagrindiniai, tad virtualiai kaitalioti šią taisyklę kas tris minutes kartu sudarant galimybę chamams ir skubantiesiems, nepatyrusiems, klystantiesiems iš šalutinio užkimšinėti sankryžą... O kai/jei šviesoforai (kažkodėl) neveikia -- kieno tada pagrindinis? (jei jau pagrindinio kelio ženklai būtų nurankioti). Nieko gudresnio nei naktį neveikiantys mažareikšmių, mažų sankryžų šviesoforai, bene ir nesugalvosi...