Nėra normalu važiuot su 2 promilėm, nėra normalu važiuot pervargus, nėra normalu važiuot be teisių, bet taip pat nėra žmogaus, kuris visą gyvenimą neperžengtu jokios normos ir elgtųsi pagal taisykles. Skiriasi tik nukrypimo nuo normos dažnis, amplitudė ir pasekmės. Kaimuose budulynas nesuka galvos, kaip čia teises kitoj šaly gaut, kad galėtų iki krautuvės palėkt bambalio parsivežt - jie ima ir važiuoja ir jiems px dar viena bauda ar atimtas bmw 316 už 300 Lt, tokius sustabdys nebent stulpas arba kulka į pakaušį. Žmogus važiuodamas su lievom (svetimom/kitos šalies) teisėm užsiims tokiu hemorojum nebent iš rimto reikalo - tam, kad valgyt turėtų ką - ir patirs žymiai didesnę riziką, baimę ir stresą negu visą bausmės laiką lovoj pragulėjęs - t.y. iš esmės tas nuobaudos laikotarpis bus dar skaudesnis. "ejs" parašė naujienų news:lmmmf3$ej6$1@trimpas.omnitel.net... 2014-06-04 10:38, vedarinis rašė: > Nuo tiltų šokinėja "geri darbuotojai", kuriem sunkvežimis yra tarpinis > laiptelis siekiant F-16 piloto licencijos. Už girtumą padėjęs teises, > bet smegenų nepragėręs pilietis vairuos pagal KET pavyzdingiau už > vairavimo instruktorių. t.y. fūristui 2 promilės yra natūralus fonas? > Aišku, jei teisės pramyžtos penktą kartą, tai tik grabas ar stulpas > beištiesins, bet normaliam žmogui pamokai daugiau nei užteks tų kelių > metų ir po jų laukiančių teisių susigrąžinimo procedūrų. problema ta, kad kokiam kaime paprasčiau važiuot girtam be teisių, nei jas susigražint. > Šiaip įdomi > būtų statistika, kiek realiai važinėjančių vadylų, o ne teises ant > sienos įsirėminusių delfio komentarų botanikų nei karto per vairavimo > karjerą nėra važiavę ryte iš po linksmo vakaro ar šiaip įkalę alaus > bokalą. esu važiavęs po ~45 val ištisinio darbo. Tame tarpe VNO-Oslo-VNO. Bet buvo ~2 valanda nakties. -- ejs