Labas, turim maždaug tokią situaciją - yra programinė įranga, kelių gamintojų, kurios licencijos pirktos labai labai seniai (12-15 metų atgal). Viskas ten OK, iš gamintojų nieko nenorim, bet iškilo klausimas - kaip realiai (atsižvelgiant į įstatymus) reiktų daryt, jei kuriam nors iš gamintojų kiltų noras išsikalinėt. Problema tame, kad tokio senumo popierių nebėra - t.y. jie kažkur pradingo. Kažkaip taip gaunas, kad niekas nesaugo pirkimo popierių daugiau nei 10 metų. Visokie ten patvirtinimai, kad buvo pirkta (sutartys ir pan.) yra, bet pirkimo popierių nėra. Tai dabar klausimas - kaip būtų, jei kuris nors PĮ gamintojas sugalvotų padaryt auditą ir prisikabintų, kad nėra popierių? Paprastumo dėlei, sakykim kad kalba eina apie Microsoft. Pats įrangos panaudojimas yra "pagal faktą", atitinka tai, kas buvo pirkta, bet dokumentų irgi nėra. Ar čia būtų tas atvejis, kai "auditas surado, kad naudojat, dabar įmonės reikalas įrodyti, kad licencijos nupirktos legaliai" (t.y. įmonei baudos, nes nėra popierių)?