2015-08-21 09:34, Glebas rašė: > Nežinau kokie ten keleivių srautai, bet gal ir nėra labai tikslinga > varyti tuščią traukinį dar vieną reisą? o kodėl truakinys tuššias? Nes jei gyveni Trakuose ir dirbi Vilniuje, arba kaip durnelis sėdi kontoroje nuo 06:00, arba visada vėluoji. Vakare, kiek užsilaikius po darbo, eini namo pėsčias. Teko būt Rostock / Varnemiunde. Traukinys kas 15-30 minučių iki ~23:00. galioja Rostoko transporto bilietas. > Ir traukinys gi ne vienintelis susisiekimas su Trakais? Trakų autobusų > stotis yra dar arčiau miesto, nei geležinkelio? Tai jau nebeturi įtakos. Paežere reikia kelis šimtus metrų paeiti. > LG šiuo atveju nei kiek nei šventesni, nei blogesni už kitus vežėjus. > Kažkodėl dažnai girdima vežėjų logika yra "kai bus daug keleivių, tada > mes paslaugą darysime patogesnę". Nors, mano manymu, pirmiausiai turi > matytis paslaugos gerėjimas, o tada atsiranda keleivių. keleviai neatsiranda. Juos galima pritraukti. Arba atstumti. Atstūmus pritraukti bus keliolika kartų sunkiau. -- ejs