Aš suprantu, kad tikimybė lieka, bet ji minimali. Tada skaičiuoji, kiek pas tave aktyvių vartotojų ir ar įmonei/tau ta tikimybė virtusi realybe sudarys problemą. Nes aš tai neįsivaizduoju įmonės normalios padėties, kada PIN reiktų keisti kas 30 d. Tai kelias į niekur, nes skatina vartotojus elgtis neatsakingai. Kaip tik turėtų būti relaksuota politika tokiems atvejams, kada PIN pakeisti privalu (pvz.: dalį nužiūrėjo trečias asmuo) ir priemonės maksimaliai paprastai tai pasidaryt. Ir žiaurios sankcijos tokiems atvejams, kai paaiškėja, kad PIN ar kitoks autentifikatorius nutekėjo, vartotojas apie tai žinojo, bet nieko nedarė. "Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message news:h6gub3$fla$1@trimpas.omnitel.net... > Na 30 ar 60 esmes nekeicia, tikimybe vistiek lieka uzsirauti:( Reiks > bandyti kazka spresti, nes mano galva taip tikrai neturetu buti. > > krx wrote: > >> Ar tu matai raciją keisti PIN'us kas 30 d.? Taip viskas baigsis tuo, kad >> PIN bus užklijuotas ant monitoriaus/stalčiaus, geresnis atvejis - >> piniginėje. Jei padarysi taip, kad jis ekspairintų tarkime kas 90 d., tai >> tikimybė pataikyti su atostogomis gerokai sumažėja. >> >> Šiaip be abejo, spręsti privalo supportas. Būtų įdomu sužinoti, kuo >> baigėsi istorija.