reikalavimas tik vienas, kad HelpDeskas nenuhakintu adminu akauntu :)))) o iranki jau radau, jei kam idomu: http://www.wisesoft.co.uk/software/passwordcontrol/default.aspx On Thu, 19 Nov 2009 21:30:03 +0200, "krx" <krx@d.lt> wrote: >Tokiu atveju tavo pagalbos portalas ir jo operatoriai negales tiesiogiai to >padaryti, o tai knis vartotojus. > >Tipo sudetinga sumesti AD iranki ir operatoriui paaiskinti, kaip atlitki >vartojo paieska, o tada jo slatazodzio keitima? > >Kita vertus diskusija yra niekine, nes per mazai duomenu, kas reikalinga, >kokie saugumo reikalavimai, kokie veikejai, roles ir procesai. Gal ten pas >tave banko lygio reikalavimai... > >"niim" <email@domain.com> wrote in message >news:8fcag5hj305tee1k4b1180a4ghjmpt0ooe@4ax.com... >> Helpdeskas registruoja useriu problemas, >> admin paku naudojasi adminai, >> manau Helpdeskui tai per daug >> >>>Kas yra HelpDesk? >> >> -- --