Tai jie ir nenuhakins, jei darysi taip, kaip visi cia patare. O naudoti parazitini softa, MKN, prasmes nera. Net jie jis nemokamas ir duodamas tik uz regisracija. "niim" <email@domain.com> wrote in message news:5edcg51t1ijvhic91atprdjmrth84in7ec@4ax.com... > reikalavimas tik vienas, kad HelpDeskas nenuhakintu adminu akauntu > :)))) > > o iranki jau radau, jei kam idomu: > http://www.wisesoft.co.uk/software/passwordcontrol/default.aspx > > > On Thu, 19 Nov 2009 21:30:03 +0200, "krx" <krx@d.lt> wrote: > >>Tokiu atveju tavo pagalbos portalas ir jo operatoriai negales tiesiogiai >>to >>padaryti, o tai knis vartotojus. >> >>Tipo sudetinga sumesti AD iranki ir operatoriui paaiskinti, kaip atlitki >>vartojo paieska, o tada jo slatazodzio keitima? >> >>Kita vertus diskusija yra niekine, nes per mazai duomenu, kas reikalinga, >>kokie saugumo reikalavimai, kokie veikejai, roles ir procesai. Gal ten pas >>tave banko lygio reikalavimai... >> >>"niim" <email@domain.com> wrote in message >>news:8fcag5hj305tee1k4b1180a4ghjmpt0ooe@4ax.com... >>> Helpdeskas registruoja useriu problemas, >>> admin paku naudojasi adminai, >>> manau Helpdeskui tai per daug >>> >>>>Kas yra HelpDesk? >>> >>> -- > > --