On 2013-03-18 15:56, Rimas wrote: > Wrong. Mažėjo todėl, nes praktiškai anuometinė plyta ir anuometinis > mados klyksmas mažas tel (ale nokia 6100) atliko VISIŠKAI TAS PAČIAS > funkcijas. Tada marketingo koncepcija buvo kitokia - "daiktas kuris tinka viskam, netinka niekam" ir niekas net nebandė iš telefono padaryti žibintuvėlio, kalkuliatoriaus ir žaidimų konsolės all-in-one, nors technologijos tą leido, o visi tokie daiktai egzistavo greta kaip atskiri įrenginiai. Tikslas buvo pagaminti kuo mažesnį telefoną, nes taip buvo marketingo suformuota. Kai anuomet telefonai pasidarė tokie maži, jog kartais jau buvo sunku susigaudyti, kurioje kišenėje ji turi, tada sugalvojo, jog reik keist tendencijas ir sugrūst kuo daugiau navarotų į telefoną. Pvz. mp3 grotuvą, fotoaparatą, vėliau žaidimų konsolę ir t.t.. ir nuo šiol tai bus cool :) Jei tu galvoji, jog visi šitie dalykai yra "natūralus technikos evoliucijos procesas" ir marketingas čia ne prie ko, tai esi truputį naivus. Nes iš esmės, principas "daiktas kuris tinka viskam, idealiai netinka niekam" galioja iki šiol. Įsivaizduok kaip prieš 10-imt metų sureaguotų žmonės į praeivį, kuris eidamas gatve kalbėtų mobiliaku ir prie ausies būtų priglaudęs kokį Galaxy Note 2 :) Galvoji, pagalvotų, "ooo koks krūtas telefonas ir koks kietas bičas"? :) Jaučiu, kas antras pirštą prie smilkinio pasukiotų ir šūktelėtų jam "- Dar, kvaily, Motorolos čiumadaną pasiimk!" :] Kad prastumt tokio dydžio telefonus, patikėk, marketingas dirbo ne vienus metus. Jei atkreipsi dėmesį, išliko nedidelis procentas žmonių visiškai atsparių marketingo žaidimams ir iki šiol naudojančio mažus ir ilgai baterijas laikančius dumbfonus, o internetą, žaidimus, paštą ir kitus dalykus palikę tam labiau tinkantiems įrenginiams.