Tema: Re: SGS4
Autorius: Bronco
Data: 2013-03-19 03:17:25
On 2013-03-18 22:36, padugne wrote:
>
>
> Ai, nereikia cia uzlankstyti, nera tas marketingas toks visagalis.
>

Taip, ne visagalis, bet lemia labai daug. Tam įrodymų toli ieškoti 
nereikia, reik tik pažiūrėti kokią galutinio SĖKMINGO produkto kainos 
dalį pas sėkmingiausias kompanijas sudaro išlaidos marketingui. Kaip 
sakoma, marketingo pervertinti nereikia, bet jo visai neįvertinti gali 
būti firmai lemtinga klaida.

> Yra cia viena tokia visiems zinoma kontora kuri i gryna vieno produkto
> marketinga sukisho "bukvalei" lemejarda doreliu (cia neperdedant), o
> pulso kaip nera taip nera. Jei butu taip kaip sakai, senai butu uzkariave
> pasauli.
>

Taip. Tai būtent patvirtina tavo pirmą mintį, su kuria aš visiškai 
sutinku, jog vien ant marketingo neišvažiuosi, nes geram produktui 
sukurti būtinas dar ir common sense. Tik va kai turime dvi realiai 
įmanomas vystymosi kryptis, tai marketingas gali mažiau tikėtinąją 
versiją paversti būtent ta, kuri nugalės, nes ji finansiškai 
priimtinesnė verslui.

O prieš kitų galingų marketinginių jėgų suformuotą srovę irtis gali 
nepavykti sukišus net ir milijardą tugrikų į priešingo marketingo 
formavimą. Šioje vietoje ne visada laimi brute force. Čia labiau veikia 
sūpuoklių principas, kai reikia pasistengti ne vienu galingu mostu 
paleisti sūpuokles suptis, o geriau reikiamu momentu, kai sūpuoklių 
judesys vyksta tinkama linkme, lengvai jas stumtelėti. O kai taip 
lengvai stumdančių vienoje sūpuoklių pusėje susikaupia daugiau nei 
kitoje jas bandančių pristabdyti, tai sūpuoklės garantuotai įsibėgės.

Dar marketinge veikia lyderių principas, kai atsiranda tam tikra jėga, 
kuri gali "diktuoti madas", t.y. suteikti pirmą rimtą impulsą 
sūpuoklėms. Tai kai tam tikrame rinkos segmente yra tokia jėga, daug 
kitų jos dalyvių priversti priderinti savo veiklą ir savo marketingo 
kryptis prie anos diktuojamos. Tai yra, jos net neatsveria ir nebando 
atsverti lyderio diktuojamos marketingo krypties, o tik dar labiau ją 
pakreipia ta linkme. O kas nenori taikytis su tokia situacija ir 
jaučiasi "labai galingu", kartais sumerkia neapgalvotai dideles pinigų 
sumas ir "upės tekėjimo krypties" pakeist vis tiek nesugeba, nes žaidžia 
jau prieš visą rinką, o ne prieš vieną rinkos dalyvį. O jei dar ir 
produktui trūksta išskirtinių ir labai reikalingų savybių, tai jo lemtis 
akivaizdi.