On 2013-07-23 15:49, Bronco wrote: > Bet po praeitos savaitės istorijos su Nexus 4 supratau, jog, vis gi, > pusvalandžio pamaigyt per yra mažai, reik bent kelias dienas tam skirt > ir įsitikint, jog aparatas tikrai tvarkingas, nes užsiroviau ant bugovo > Nexus 4 ir iškart nepastebėjau bugo. Ši istorija kol kas nesibaigė ir dar nežinau kada baigsis. Viena tik aišku, jog galiu draugiškai visiems patarti nepirkti LG Nexus 4 iš tokių retail tinklų, kaip Mediamarkt. Ypač, būnant užsienyje. Nes gerai, jei viskas gerai, o jei pasitaiko prekė su defektu, malonumas Jums garantuotas. Be to, nebematau jokios priežasties bent ką pirkti Mediamarktuose ir panašiuose tinkluose, nes realiai jie už nieką neatsako ir siunčia tave nx, t.y. pas gamintoją. Geriau viską pirkti tik internetu, tada realiai galioja 14 dienų prekės gražinimo terminas, kuo ne kartą aš asmeniškai įsitikinau ir neturėjau su tuo jokių bėdų. Faktiškai, šiuo metu turiu plytą su užrašu "Nexus 4" ir nežinau kur ją kišt, nes Belgijoje nei Google jį suportina, nei belgų LG, nei tuo labiau belgiškas Mediamarkt. Tsakant, Consumer Rights šventė pačiame EU centre :) Pirmą sykį gyvenime užsiroviau ant tokios nesąmonės, kai jaučiu, jog be atitinkamų ES vartotojų teisių apsaugos tarnybų įsikišimo gali nieko ir nesigaut. Ryt bendrausiu su LG Germany, žiūrėsim kaip bus... Bet kuriuo atveju, jau įžvelgiu tam tikrą ironiją šiame puslapyje: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/repairs-replacements-refunds/index_en.htm :]