On 2013-07-26 00:29, padugne wrote: > > > Kaip tai neatsako? Atsako kaip dideli, gamintojo garantijos visiskai px. > Teoriškai taip. Teoriškai. Aš irgi taip maniau, kol su jais gyvai nepabendravau. O bendravau virš valandos ir su kelių lygių vadybininkais ir jų vadovu. Kalbėk tu jiems ką nori, jie tave siunčia nafig, o jei tiksliau, sugeba net įrodinėti, jog "jie su tavimi net kontrakto neturi (suprask pirkimo-pardavimo sutartis jiems ne motais), o tu turi kontraktą su Google :))". Visiškas tupikas, kalbėk ką nori, priremk prie sienos tuos "vadibynykus" kokiais tik nori teisiniais ir loginiais argumentais, atsakymas tas pats - mol, mes ne prie ko, tavo telefonas naudotas, nes BUVO ĮJUNGTAS, kreipkis į guglą, mūsų darbo laikas baigėsi. Jokie argumentai neveikia. Nori tikėk, nori ne. Su teise aš gerai sutariu, bet čia būtent tas atvejis, kai įsiremi nosimi į sieną ir be teisinių razborkių su jais iš vietos nepajudėsi. O tai nėra lengva padaryti svetimoje šalyje ir nelabai tikslinga dėl nedidelės vertės daikto. Bet kaip sakiau, istorija dar nesibaigė... > > O tai pirkai Belgiskam Mediamarkte? Ne? Tai prie jo cia tada jie, juk > tarkim su vokisku kuris tau pardave ta telefona jie juridiskai visiskai > nesusije apart pavadinimo. > Nu, tai kam man tą aiškini, ar aš sakiau kitaip? Aš net nebandžiau ir neplanuoju bandyti su belgišku mediamarktu aiškintis. Jis tikrai ne prie ko. Kažką perskaitei ne taip. > > Nedaryk klaidos, gamintojo garantijos yra laisvanoriskos ir daznai > prastesnes nei pardavejo. Jei pirkai pas vokiska MM, su jais ir bendrauk, > jie privalo arba pataisyt arba pakeist arba grazint babkes. > O tu ramiai pasėdėk ir paklausyk istorijos ir jos tęsinio, nes kaip kas turi vykti aš ir pats puikiai žinau, todėl tiesiai pas juos ir numyniau, deja, nevyksta ten niekas taip, kaip turi būti pagal ES teisę. Jie turėjo įsitikinti, jog pristačiau telefoną per jų pačių deklaruojamas ir pirkimo čekyje jų pačių atspausdintas 14 dienų prekės gražinimui ar pakeitimui, prieš tai tik įsitikinti, jog viskas yra originalioje pakuotėje ir niekas nepažeista ir leisti man pasirinkti vieną iš trijų variantų - keitimas, remontas ar pinigų gražinimas. Deja, vos išgirdę, jog daiktas iškart buvo su defektu, iškart sako - MES JO NEKEISIME IR JŪS NETURITE JOKIO PASIRINKIMO, apart siųsti jį (labai juokinga) - Guglui, o guglas jį pakeis ar suremontuos!" Netiki mano žodžiais? Gaila, bet aš nesitikėjau tokio absurdo teatro Vokietijoje ir nepasiruošiau garso įrašymo priemonių, duočiau paklausyti. Vien ko verta dalis apie tai, kaip jie aiškino, jog telefonas tampa naudotas vos jį įjungus :) Aš sakau, "tai jį įjungė pardavėjas mano prašymu patikrinti ar veikia dar iki perkant, reiškia jis jau iki man nupirkus tapo NAUDOTU! Reiškia, jus prekiaujate naudotais telefonais ir mane apgavote, pardavę naudotą daiktą!" :] Pasimetė tas super top vadovas kelioms sekundėms, tada sako, "tampa naudotas po 2 min. po įjungimo momento". Sakau, "tai jis gulėjo parduotuvėje ant vadybininko staliuko įjungtas ilgiau nei 2 min. kol jis pildė garantinį lapą..." :) Tada jis sako, "ok, tada tampa naudotas po 15 min." :) Spėju, taip nueitume ir iki 2 val., jei aš būčiau linkęs tęsti šitą absurdo spektaklį. Manau, nereik būti dedukcijos specu - Šerloku Holmsu, kad suprasti, jog toks "naudoto" ir todėl jau "nebekeičiamo" telefono sąvokos traktavimas atleidžia Mediamarkt nuo absoliučiai visų defektuotų telefonų (o gal ir kitų elektronikos daiktų) keitimo ar pinigų gražinimo prievolės ir jie tas 14-a dienų greitam prekės keitimui ar gražinimui deklaruoja tik kaip reklamos priemonę, o patys jokios realios atsakomybės neneša. Bent jau iki tol, kol kas nors jų nepriverčia to padaryti per teismą. Tada aš pareikalavau, jog parašytų atsisakymo pakeisti daiktą nauju ar gražinti pinigus priežastį raštu. Atsisakė rašyti. Tiesiog pasakė, jog "nieko nerašysim, nes jau baigiasi darbo laikas, prašau palikti ofiso patalpas". Dar atspausdino ant popieriaus lapo guglo link'ą į Nexus suportą ir man padavė. Jiems net nemotais, jog tai yra nesąmonė, nes su guglu aš jokios sutarties neturiu ir iš jo nieko nepirkau, ir Belgijoje tuo atspausdintu link'u galima tik subinę nusišluostyti. Žinok, aš jau sunkiai ten valdžiausi, tai buvo pirmas mano gyvenime atvejis su prekybininkais kai buvo pasiektas toks absurdiškumo lygis. Abejoju, ar toks variantas Lietuvoje iš viso įmanomas. Bet man variantai šioje situacijoje buvo likę tik du - palikti tą griobaną Mediamarkt ofisą ir imtis naudingesnės veiklos, siekiant apginti savo teises kitais keliais, arba praleisti naktį pas vokiečių policajus narve. Viskas jau krypo link antro varianto, todėl pasirinkau pirmąjį. Tam ir yra visokios vartotojų teisių gynimo kontoros ir teismai, kad aiškintis kai iškyla tokie absurdai, nes jei viskas vyktų kaip parašyta ES reglamentuose, tai nereikėtų ir tų kontorų. O klaidą aš padariau tik vieną, kai nupirkau Nexus'ą tame Mediamarkte.