"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message news:m980db$aj4$1@trimpas.omnitel.net... > "Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message > news:m97v7l$9f6$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message >> news:m97sud$7c1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Visų pirma pagal tavo ilgą tekstą tu pats neapsisprendi ar Skype šūdas >>> ar ne. >> >> Is principo Skype daiktas geras. Problema, tik, kad toks buvo, o >> paskutiniu metu MS beveik viska, prie ko prisiliecia, gadina. Tikiuosi, >> kad tai laikina. > > Neapgaudinėkit savęs, šitas požiūris nesikeičia nuo Win95 laikų. Su > kiekviena nauja Windows laida aš jį girdžiu. :) Keiciasi blet. Dar karta kartoju - paskaityk kas tau ka raso - kompai, tame tarpe ir MS produkcija yra mano duona kasdienine, ir as niekada nebuvau is tu, kurie keike MS, bet vis tiek jos produkcija naudojosi. Problemu buvo kazkiek visada, pasitaikydavo nevykusiu produktu, bet tiek bedu absoliuciai visose srityse per paskutinius metus dar nemaciau niekada. Jei tau viskas zajabys - dziaugiuosi uz tave, nenusiimk roziniu akiniu ir gyvent bus lengviau. Man, deja, tenka toms kliurkoms ieskot vaistu ir ne visada sita dalis darbo yra geriausiai apmokama. >>> Su klientais labai paprasta, pravedi pedagoginę valandėlę, išmeti pas >>> visus Skype ir ikiši kokį viber ar dar ką, psio, problema išspręsta. Ar >>> vėl ne? >> >> Ne. Nes jei jau sneket apie mano tiesioginius klientus, tai taip, jiem as >> daugeliu atveju galeciau taip padaryt - bet va ka jie darys, jei ju >> komunikacijos partneriai is kitu UAB'u vis dar Skype naudos? >> Komunikacijos kanalu, jei jie nesuderinami vienas su kitu, keitimas, yra >> pakankamai komplikuotas reikalas. > > Naudot šūdiną komunikavimo įrankį versle ir kentėt? Tavo klientai labai > kantrūs. :) Asmeniškai jau senai naudoju Skype komunikuoti su klientais ir > šiaip darbo reikalais ir apie dideles jos problemas sužinojau šiom dienom > iš šios trydos. Tai vadinasi arba visi labai kantriai viską kenčia arba > problemos mastai išpūsti. Vat apie ka as tau bandau ir ikalt i galva - ne visi yra IT specialistai ir ne visi mato problemas, kurios pasireiskia biski giliau nei tiesiog nuluztanti aplikacija. Toks dalykas yra normalus, kiekvienas turi ismanyt sriti, kurios profesionalu save laiko, visur kitur pilnai pakanka elementaraus naudotojo statuso, bet gal nereikia uzsispyrus kitiem aiskint apie tai, apie ka neturi zalio supratimo? -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/