Kažkada skambinau operatoriui. Tai pasakė, kad jie mato tiek pat, kiek aš matau labas.lt išklotinėje ir kad iškalbu. Konsultantė neapsiėmė pati skaičiuoti minutes išklotinėje. "Rimas" wrote in message news:n4r2ec$1vr$1@trimpas.omnitel.net... O tai operatoriai neteikia info apie šitas išankstines? On 2015.12.16 08:57, bat0nas wrote: > Labas kortelė > Paslauga už 1.99€ > 120 min. į visus LT tinklus > 3000 SMS į visus LT tinklus > > Papildau 4€ > Tačiau per vieną mėn. kažkaip sugeba vaikas ir tą planą išnaudoti (1.99) > ir dar likusius du eurus brangiomis minutėmis. > > Pasiimu išklotinę ir suskaičiuoju rankiniu būdu visas išeinančių skambučių > trukmes. Gaunu gal 27 minutes (labai toli iki 120 min.). > > Ir ši situacija kartojasi. > > > Kaip išsiaiškinti, kodėl dingsta pinigai?