'ant ponto', tai cia kai nesusiziuri, ar uzsakytai paslaugai turi pinigu? Didziausia beda cia yra tai, kad galutinis naudotojas yra vaikas, kurima px, jei atsius SMS'a 'planui uzsakt neuztenka likucio', kaip ir postpaid'e atsiustas warningas apie gresianti bill shock'a. Uzsiroviau pats tiek su prepeidu, tiek su postpaidu - jei nera griezto nukirtimo pasiekus saskaitai tarkim 10 euru, tai ir prisuks vaikas belenkiek ir net nepagalvos, kad kazkas ne taip. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:n5b1ga$8k0$1@trimpas.omnitel.net... > žiūriu, per 20m niekas nepasikeitė, kertinis "verslo" > momentas - prigaut klientą "ant ponto" > > Kolega paėmęs vaikui Bitės interneto kortelę kažkada susimokėjo 7kLt..... > > On 2015.12.21 19:22, bat0nas wrote: >> Yep. >> Ate Labas kortai ir Bitei :) >> >> "MumZer" parašė naujienų news:n57cob$s87$2@trimpas.omnitel.net... >> >> gudru.. >> >> 2015-12-17 16:46, Nevkurse rašė: > > >