Tema: Re: Kindle ar kokia kitokia skaityklė
Autorius: amenox
Data: 2016-07-19 12:24:52
Pocketbook turi profilius, tiesa kol kas nesinaudojau.

http://download.pocketbook-int.com/626p/ug_58/ww/User_Guide_PocketBook_626(LT).pdf

Naudotojų profiliai. Čia galima sukonfigūruoti iki 6
naudotojų profilių (5 galima įrašyti į vidinę laikmeną, o 1 – į
microSD kortelę). Kiekviename profilyje laikomi individualūs
knygų statusai, paskutinės atverstos knygos, žymelės, pastabos,
parankinės ir iš anksto sukonfigūruoti tinklo ryšiai.