Tema: Re: Kindle ar kokia kitokia skaityklė
Autorius: none
Data: 2016-07-25 09:28:22
Kodėl pirkau e-skaityklę? Nes noriu skaityti angliškai, o pas mus nėra
ką pirkti. Aišku beveik be problemų galima pirkti amazonėj. Bet reiktų
pirkti daugiau knygų vienu metu, kad siutimas nebūtų brangus. O aš noriu
čia ir dabar ir tokios, kokia mano nuotaika šiuo metu. Plius eknyga
dažniausiai būna pigesnė už popierinę. Tenka paskraidyti, tame tarpe ir
ilgais skrydžiais, todėl pasiimti kelias e-knygas patogiau, nei
popierines. Dar e-knygą galiu skaityti tamsoje, nereikia jungti šviesos
- netrukdo kitiems šeimos nariams.