dekuj uz detalius atsakymus:) "Bronco" wrote in message news:npuktc$qt0$1@trimpas.omnitel.net... On 2016-08-28 11:57, [mikro] wrote: > cia po kiek laiko galaxis uzsilenke? t.y. px ten jiems, ir po 1.5 metu > jei ka keicia tuos telefonus/pinigus grazina? Po 1.5 metų procedūra bus panaši, bet abejoju ar bus opcijose keitimas. Na ir užtruks gal kiek ilgiau, nes neaišku kam siųsti reikės. Amazonas tokiais atvejais nurodo kur siųst. Pvz. Samsung SSD tikrai siųsi tiesiai pačiam Samsungui, kas yra visiškai teisingas variantas, nes Samsungas staigiai atsiunčia pašto kurjerį į namus, pasiima ir labai greitai atsiunčia naują. Kartą jau taip keičiau "užsikodavusį" 840 EVO, tai pamenu, jog labai nustebino keitimo greičiai. Lyg, net savaitės neprireikė. Šiaip, kai perki amazonu yra skirtumas ar tiesiai iš amazono ar iš jo partnerių. Jei pirksi iš pastarųjų, tai bendrausi tiesiai su pardavėju, o amazonas "kabės jam virš galvos" ir prižiūrės ar jis neskriaudžia kliento. Man asmeniškai visada pliusas, kai prekė yra tiesiai iš paties amazono. Turėjau istoriją su Lenovo T serijos notebuku, kuris numiro beinstaliuojant reikalingą softą pirmo krovimo metu ir pirktas buvo iš amazon partnerio. Tai tik teko du ar tris kartus susirašyti laiškais ir viskas. Net geriau gavosi, nes firma atsiuntė siuntų kompaniją man tiesiai į namus ir patys jį pasiėmė, t.y. net iki pašto nereikėjo mint :) Pinigus grąžino maždaug po savaitės. Bet čia jau visais atvejais istorija gali būti kiek skirtinga. Pvz. pirkau kažkokių įvairių prekių ir sąraše buvo apsauginės plėveles telefo ekranui, mol, "made in germany", "german quality" ir bla bla bla. Tai išpakavus ten kažkokia padelka pasitaikė, šlamštas absoliutus, net klijuoti nereikia patikrinimui, iškart matai, jog siuvėjos fabrike tas plėveles žirklėmis iškarpė :) Pirktos jos buvo iš amazon partnerio. Tai nufotkinau, parašiau kažką ale "wtf?", tik kultūringai :) ir nusiunčiau. Kitą dieną atsakė, jog grąžina pinigus už jas ir jų siųsti atgal nereikia, kas yra logiška, nes šiukšles siuntinėti paštu yra prabangos reikalas :) > ir kuriuo amazonu > naudojiesi, de, fr? Dažniausiai šitais dviem, rečiau UK ar Italijos. > nes siaip telefonu neteke pirkt ir garantiniu su amazonu irgi neteko > turet tai ir gilinuosi, matyt reikia pradet naudotis pa polnu programu:) Būtent su telefonais ir amazon man dar nepasitaikė ne vieno broko, bet tabletas tai faktiškai tos pačios eilės daiktas. Vien ko vertas 30 d. galėjimas grąžinti daiktą ir atgauti pinigus be jokių rimtų priežasčių. Bet, aišku, geriau tokiais dalykais nepiktnaudžiauti, nes pakliūsi į įtartinų klientų sąrašą ir gali kas nors komplikuotis.