Pasidalinsiu dar nepasibaigusia istorija :) 07-22 nupirktas naujas Nexus 5x 07-26 pastebėta, kad horizontas pas jį kokiais 6-7 laipsniais nukrypęs (street view, VR appsai, bubble level, visi žaidimai, kurie valdomi sukiojant telefoną). Pardavėjas laiko taupymo sumetimais pasiūlė nunešti į MTTC ir paprašyti defektavimo akto, su kuriuo telefoną pakeistų 08-10 Kadangi turėjom reikalų, o mttc dirba tik darbo metu, tai iki jų nunešėm tik 08-10 Atėjus ir paprašius priimti defektavimo akto surašymui - vietinis lopas priėmėjas paprašė 10€, nors jam buvo parodyti garantiniai dokumentai. Nusprendėm nešti pardavėjui. Nunešėm jau po serviso darbo laiko, tai priėmė prekybos salone --pardavėjo logas-- 2016 m. rugpjūčio 10 d. 18:15 Būsena pakeista į: Priimta, laukia testavimo arba registracijos gamintojo ĮTC 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) ĮTC:MTTCĮTC RMA:MTTC 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) Prekė įdėta į dėžę. 2016 m. rugpjūčio 12 d. 12:01 Būsena pakeista į: Prekė išsiųsta gamintojo ĮTC Dėžė uždaryta, prekė išsiųsta (perduota) ĮTC --pardavėjo logo pabaiga-- Nuo 12 dienos įsivyravo nejauki tyla savaitei.. Pasidomėjus kas gi vyksta MTTC: ---MTTC logas (su ** mano komentaras)--- 2016.08.12 12:35 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje 2016.08.12 . Naudotas 2016.08.12 12:35 Perduotas į serviso centrą **KETURIAS darbo dienas laukė eilėje (nors skelbiasi visi, kad per 2-3 pataiso: D) Algirdo 25 2016.08.18 14:28 Įrenginys perduotas technikui 2016.08.18 15:44 Įrenginys persiųstas į kitą taisymo centrą (14-21d.) **Nusiųstas į Kauną, nes Algirdo 25 pasirodo lopai sėdi, kurie negali surašyti akto 2016.08.26 13:51 Įrenginys perduotas technikui **Kaune pragulėjo ŠEŠIAS darbo dienas.. 2016.08.26 Patikslinkite telefono gedimą. Kaip atkartoti? Gedimo neaptinkame telefonas **lopai nesupranta, kaip patikrinti, kad telefonas kreivai rodo horizontą 2016.08.26 veikia tinkamai. 2016.08.26 14:55 Reikalinga informacija dėl tolimesnės patikros/ taisymo, susisieksime per 1 d.d. 2016.08.29 14:26 Prašo grąžinti įrenginį neremontuotą. 2016.08.29 14:27 Užklausa uždaroma. Tęsiame darbus. 2016.08.29 17:08 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą. ---MTTC logo pabaiga--- ---MTTC Išvada--- Gedimų nerasta Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.* Pirminė techninė patikra.. Įrenginyje defektų nerasta ---MTTC išvados pabaiga--- Toliau: 09-01 Buvo nusiųstas užklausimas LG supportui: 09-02 Atejo atsakymas (ne per 24h kaip ir žadėjo, bet dienas lyginant lyg ir tilpo): ---LG supporto pirmas atsakymas--- Ačiū už Jūsų laišką. Atsakymą į Jūsų klausymą suteikėme telefono pokalbyje. Atsiprašome už tai kad ASC MTTC ilgai tyrinėjo Jūsų telefoną. ASC MTTC šiuo metu yra labai apkrautas užsakymais. Kaip nustatė ASC MTTC, telefonas veikia be sutrikimų. Priežasties išrašyti Defektavimo Aktą nėra. Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba pagalbos. Pagarbiai, Viktor Vinicenko LG Electronics klientų aptarnavimo centras Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81 www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt> ---LG supporto pirmo atsakymo pabaiga--- Niuansas - niekas man neskambino!!!! O tas "NEMOKOMAS telefonas" atsakymams į "KLAUSYMUS' užmušė praktiškai.. Pasiėmėm telefoną iš pardavėjo ir patys nunešėm į MTTC, prieš tai FB iškeikus tą kontorą ir o dieve, pasirodo, kad tas debilas priimamajame neturėjo teisės tų 10€ prašyt, nes telefonas tai garantinis (FB taip paaiškino) Pridavus telefoną mergaitė priimamajame prigąsdina, kad meistras už sienos sėdintis (tas pats kur į Kauną išsiuntė) priims tik per 4-5 darbo dienas. Mergaitė priimanti paprašė, kad pasakyčiau, su kokiu appsu aš tą horizontą kreivą radau (drumroll ruoškitės, ne veltui paminėjau) Per FB nusiųsta foto su RMA numeriu. Paskui per FB pagyriau, kad greitai suveikė. Ir iškeikiau, kad vėl nieko nerado. ---MTTC logas --- 2016.09.02 14:12 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje 2016.09.02 . Naudotas 2016.09.02 14:13 Perduotas į serviso centrą 2016.09.02 15:14 Įrenginys perduotas technikui **labai gretai (be sarkazmo) 2016.09.02 15:14 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje 2016.09.02 15:15 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą. ** minutė ir apžiūra įvyko! ---MTTC logo pabaga--- ---MTTC Išvada-- Gedimų nerasta Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.* Pirminė techninė patikra.. Gamintojas negarantuoja suderinamumo su treciuju saliu programelemis ---MTTC Išvados pabaiga-- Ta prasme MTTC šudarankis per minutę nustatė, kad kalta programėlė pasirodo, kurią nurodžiau tik todėl, kad meistras savo galvos neturi.. Toliau per FB paklausiau ar jie čia tyčiojasi. Sakė, dar nepasiimti telefono, žiūrės dar (nu tai aišku, patikrino per minutę ir ramus) 09-03 Pakeliui dar kartą LG supporto paklausiau, kas čia per čiudai su nebūtu skambučiu ir meistro lopiškumu, jei kreivas horizontas nurašomas programelei. LG atrašo: ---LG supporto antras laiškas--- Ačiū už Jūsų laišką. Įvyko klaida. Jums nebuvo skambinta. Atsiprašome už klaidą. Bet tai nekeičia Jums suteikto atsakymo esmės: Kadangi „Gyro“ sensorius tarnauja kai kurioms pagalbinėms funkcijoms ir, ASC MTTC inžinieriaus teigimu, veikia tvarkingai. Išvada: Defekto nėra. Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba pagalbos. Pagarbiai, Viktor Vinicenko LG Electronics klientų aptarnavimo centras Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81 www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt> ---LG supporto antro laiško pabaiga--- 2016-09-08 Įrenginio vieta jau antra diena (ar tai trečia, gaila loguose nesimato) nusistovėjo ties "MTTC paskirstymo centras (HUB)" Ką jie ten su juo daro - nesuprasi.. Po viso šito jau daugiau nei mėnesį besitęsiančio balagano nežinau jau kam net rašyt. Nes LG bybį dėję visiškai.. Kam ta garantija tada? :)