konkretūs appsai patys sau gali pakalbruot, bet dauguma (tame tarp photosphere, streetview) tokių fyčių neturi On 2016-09-08 18:15, Rrr wrote: > > O tai nera kalibravimo kazkur nustatymuose? Paprastai buna kai > kuriuose telefonuose. > > > > On 2016.09.08 15:17, MumZer wrote: >> va gavau naujienų - kad su manim susisieks LG aCtovas.. >> nes tipo viskas gerai su tuo telefonu, mttc tipo su LG konsultavosi.. >> kai šalia du nexus4 rodo 0 laipsniu, o tas - 6-7 į šoną :) jau matau kai >> bandau kokį VR appsą >> >> paklausiu, su kokia programa jie tikrino sensorių, nes vis pizdelina, >> kad neatsako už veikimą su trečių šalių softu.. :) >> jei net su oficialia google camera horizontas pakrypęs :) >> >> P.S. patikrinau vienos pažįstamos nexus 5X. Tai irgi į šoną pakrypęs, ne >> 6-7, o tik 5 laipsnius.. Ar tik nebus taip, kad čia visi nexus 5x su >> tokia "fyčia"? >> Jei pas ką po ranka - patikrinkit ar nematot tokio vaizdelio: >> https://www.youtube.com/watch?v=8_Y1SyMLG_Y >> >> "[mikro]" wrote in message news:nqr76h$fvg$1@trimpas.omnitel.net... >> >> o tai mano istorija ka kitokia? eik I mttc ir susivesk r48394. skaityk I >> valias:) >> pusantro menesio bliat:D >> >> >> >> "MumZer" wrote in message news:nqq3jb$2qh$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Pasidalinsiu dar nepasibaigusia istorija :) >> >> 07-22 nupirktas naujas Nexus 5x >> 07-26 pastebėta, kad horizontas pas jį kokiais 6-7 laipsniais nukrypęs >> (street view, VR appsai, bubble level, visi žaidimai, kurie valdomi >> sukiojant telefoną). Pardavėjas laiko taupymo sumetimais pasiūlė nunešti >> į MTTC ir paprašyti defektavimo akto, su kuriuo telefoną pakeistų >> 08-10 Kadangi turėjom reikalų, o mttc dirba tik darbo metu, tai iki jų >> nunešėm tik 08-10 >> Atėjus ir paprašius priimti defektavimo akto surašymui - vietinis >> lopas priėmėjas paprašė 10€, nors jam buvo parodyti garantiniai >> dokumentai. >> Nusprendėm nešti pardavėjui. Nunešėm jau po serviso darbo laiko, >> tai priėmė prekybos salone >> >> --pardavėjo logas-- >> 2016 m. rugpjūčio 10 d. 18:15 Būsena pakeista į: Priimta, laukia >> testavimo arba registracijos gamintojo ĮTC >> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC >> patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) ĮTC:MTTCĮTC RMA:MTTC >> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC >> patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) Prekė įdėta į dėžę. >> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 12:01 Būsena pakeista į: Prekė išsiųsta >> gamintojo ĮTC Dėžė uždaryta, prekė išsiųsta (perduota) ĮTC >> --pardavėjo logo pabaiga-- >> >> Nuo 12 dienos įsivyravo nejauki tyla savaitei.. Pasidomėjus kas gi >> vyksta MTTC: >> >> ---MTTC logas (su ** mano komentaras)--- >> 2016.08.12 12:35 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje >> 2016.08.12 . Naudotas >> 2016.08.12 12:35 Perduotas į serviso centrą **KETURIAS darbo dienas >> laukė eilėje (nors skelbiasi visi, kad per 2-3 pataiso: D) Algirdo 25 >> 2016.08.18 14:28 Įrenginys perduotas technikui >> 2016.08.18 15:44 Įrenginys persiųstas į kitą taisymo centrą (14-21d.) >> **Nusiųstas į Kauną, nes Algirdo 25 pasirodo lopai sėdi, kurie negali >> surašyti akto >> 2016.08.26 13:51 Įrenginys perduotas technikui **Kaune pragulėjo ŠEŠIAS >> darbo dienas.. >> 2016.08.26 Patikslinkite telefono gedimą. Kaip atkartoti? Gedimo >> neaptinkame telefonas **lopai nesupranta, kaip patikrinti, kad telefonas >> kreivai rodo horizontą >> 2016.08.26 veikia tinkamai. >> 2016.08.26 14:55 Reikalinga informacija dėl tolimesnės patikros/ >> taisymo, susisieksime per 1 d.d. >> 2016.08.29 14:26 Prašo grąžinti įrenginį neremontuotą. >> 2016.08.29 14:27 Užklausa uždaroma. Tęsiame darbus. >> 2016.08.29 17:08 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio >> vietą. >> ---MTTC logo pabaiga--- >> ---MTTC Išvada--- >> Gedimų nerasta >> Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.* >> Pirminė techninė patikra.. Įrenginyje defektų nerasta >> ---MTTC išvados pabaiga--- >> >> Toliau: >> 09-01 Buvo nusiųstas užklausimas LG supportui: >> 09-02 Atejo atsakymas (ne per 24h kaip ir žadėjo, bet dienas lyginant >> lyg ir tilpo): >> ---LG supporto pirmas atsakymas--- >> Ačiū už Jūsų laišką. >> Atsakymą į Jūsų klausymą suteikėme telefono pokalbyje. >> Atsiprašome už tai kad ASC MTTC ilgai tyrinėjo Jūsų telefoną. >> ASC MTTC šiuo metu yra labai apkrautas užsakymais. >> Kaip nustatė ASC MTTC, telefonas veikia be sutrikimų. Priežasties >> išrašyti Defektavimo Aktą nėra. >> Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba >> pagalbos. >> Pagarbiai, >> Viktor Vinicenko >> LG Electronics klientų aptarnavimo centras >> Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81 >> www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt> >> ---LG supporto pirmo atsakymo pabaiga--- >> >> Niuansas - niekas man neskambino!!!! O tas "NEMOKOMAS telefonas" >> atsakymams į "KLAUSYMUS' užmušė praktiškai.. >> >> Pasiėmėm telefoną iš pardavėjo ir patys nunešėm į MTTC, prieš tai FB >> iškeikus tą kontorą ir o dieve, pasirodo, kad tas debilas priimamajame >> neturėjo teisės tų 10€ prašyt, nes telefonas tai garantinis (FB taip >> paaiškino) >> Pridavus telefoną mergaitė priimamajame prigąsdina, kad meistras už >> sienos sėdintis (tas pats kur į Kauną išsiuntė) priims tik per 4-5 darbo >> dienas. Mergaitė priimanti paprašė, kad pasakyčiau, su kokiu appsu aš tą >> horizontą kreivą radau (drumroll ruoškitės, ne veltui paminėjau) >> Per FB nusiųsta foto su RMA numeriu. Paskui per FB pagyriau, kad greitai >> suveikė. Ir iškeikiau, kad vėl nieko nerado. >> >> ---MTTC logas --- >> 2016.09.02 14:12 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje >> 2016.09.02 . Naudotas >> 2016.09.02 14:13 Perduotas į serviso centrą >> 2016.09.02 15:14 Įrenginys perduotas technikui **labai gretai (be >> sarkazmo) >> 2016.09.02 15:14 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje >> 2016.09.02 15:15 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio >> vietą. ** minutė ir apžiūra įvyko! >> ---MTTC logo pabaga--- >> >> ---MTTC Išvada-- >> Gedimų nerasta >> Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.* >> Pirminė techninė patikra.. Gamintojas negarantuoja suderinamumo su >> treciuju saliu programelemis >> ---MTTC Išvados pabaiga-- >> >> Ta prasme MTTC šudarankis per minutę nustatė, kad kalta programėlė >> pasirodo, kurią nurodžiau tik todėl, kad meistras savo galvos neturi.. >> Toliau per FB paklausiau ar jie čia tyčiojasi. Sakė, dar nepasiimti >> telefono, žiūrės dar (nu tai aišku, patikrino per minutę ir ramus) >> >> 09-03 Pakeliui dar kartą LG supporto paklausiau, kas čia per čiudai su >> nebūtu skambučiu ir meistro lopiškumu, jei kreivas horizontas nurašomas >> programelei. >> >> LG atrašo: >> ---LG supporto antras laiškas--- >> Ačiū už Jūsų laišką. >> Įvyko klaida. Jums nebuvo skambinta. Atsiprašome už klaidą. >> Bet tai nekeičia Jums suteikto atsakymo esmės: >> Kadangi „Gyro“ sensorius tarnauja kai kurioms pagalbinėms funkcijoms ir, >> ASC MTTC inžinieriaus teigimu, veikia tvarkingai. >> Išvada: Defekto nėra. >> Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba >> pagalbos. >> Pagarbiai, >> Viktor Vinicenko >> LG Electronics klientų aptarnavimo centras >> Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81 >> www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt> >> ---LG supporto antro laiško pabaiga--- >> >> 2016-09-08 Įrenginio vieta jau antra diena (ar tai trečia, gaila loguose >> nesimato) nusistovėjo ties "MTTC paskirstymo centras (HUB)" >> Ką jie ten su juo daro - nesuprasi.. >> >> Po viso šito jau daugiau nei mėnesį besitęsiančio balagano nežinau jau >> kam net rašyt. Nes LG bybį dėję visiškai.. Kam ta garantija tada? :) >