Tai tu gali siektis, tik kad naudos iš to daug nebus, nes pirkai ne iš google, o iš šalies, kurios googlo store nesuportina, tiekėjo. "MumZer" <zz@mumumba.zerg> wrote in message news:nqsstq$aaq$1@trimpas.omnitel.net... > Norėčiau su google susisiekt. Kaip ne kaip - Nexusas yra po google sparnu. > ir jei jau jiems gamintojas sugeba padaryti hardwarą, kuris su jų softu > nedraugauja - jau labai nekaip atrodo.. :) > > > On 2016-09-08 23:26, news reader wrote: >> nebuciau toks tikras, kad ko nors pasieksi. Tiesiog tau irodys, kad >> telefonas nera precizinis prietaisas ir ten 6-7 laipsniai i viena ar kita >> puse yra leistinos paklaidos ribose. Tuo labiau, kad giroskopas nera >> viena is pagrindiniu telefono funkciju. Arba paaiskins, kad cia Google >> problema, nes LG patys OS neraso ir pasiulys kreiptis i Google. >> >> >> >> On 08/09/16 15:17, MumZer wrote: >>> va gavau naujienų - kad su manim susisieks LG aCtovas.. >>> nes tipo viskas gerai su tuo telefonu, mttc tipo su LG konsultavosi.. >>> kai šalia du nexus4 rodo 0 laipsniu, o tas - 6-7 į šoną :) jau matau kai >>> bandau kokį VR appsą >>> >>> paklausiu, su kokia programa jie tikrino sensorių, nes vis pizdelina, >>> kad neatsako už veikimą su trečių šalių softu.. :) >>> jei net su oficialia google camera horizontas pakrypęs :) >>> >>> P.S. patikrinau vienos pažįstamos nexus 5X. Tai irgi į šoną pakrypęs, ne >>> 6-7, o tik 5 laipsnius.. Ar tik nebus taip, kad čia visi nexus 5x su >>> tokia "fyčia"? >>> Jei pas ką po ranka - patikrinkit ar nematot tokio vaizdelio: >>> https://www.youtube.com/watch?v=8_Y1SyMLG_Y >>> >>> "[mikro]" wrote in message news:nqr76h$fvg$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> o tai mano istorija ka kitokia? eik I mttc ir susivesk r48394. skaityk I >>> valias:) >>> pusantro menesio bliat:D >>> >>> >>> >>> "MumZer" wrote in message news:nqq3jb$2qh$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Pasidalinsiu dar nepasibaigusia istorija :) >>> >>> 07-22 nupirktas naujas Nexus 5x >>> 07-26 pastebėta, kad horizontas pas jį kokiais 6-7 laipsniais nukrypęs >>> (street view, VR appsai, bubble level, visi žaidimai, kurie valdomi >>> sukiojant telefoną). Pardavėjas laiko taupymo sumetimais pasiūlė nunešti >>> į MTTC ir paprašyti defektavimo akto, su kuriuo telefoną pakeistų >>> 08-10 Kadangi turėjom reikalų, o mttc dirba tik darbo metu, tai iki jų >>> nunešėm tik 08-10 >>> Atėjus ir paprašius priimti defektavimo akto surašymui - vietinis >>> lopas priėmėjas paprašė 10€, nors jam buvo parodyti garantiniai >>> dokumentai. >>> Nusprendėm nešti pardavėjui. Nunešėm jau po serviso darbo laiko, >>> tai priėmė prekybos salone >>> >>> --pardavėjo logas-- >>> 2016 m. rugpjūčio 10 d. 18:15 Būsena pakeista į: Priimta, laukia >>> testavimo arba registracijos gamintojo ĮTC >>> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC >>> patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) ĮTC:MTTCĮTC RMA:MTTC >>> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC >>> patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) Prekė įdėta į dėžę. >>> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 12:01 Būsena pakeista į: Prekė išsiųsta >>> gamintojo ĮTC Dėžė uždaryta, prekė išsiųsta (perduota) ĮTC >>> --pardavėjo logo pabaiga-- >>> >>> Nuo 12 dienos įsivyravo nejauki tyla savaitei.. Pasidomėjus kas gi >>> vyksta MTTC: >>> >>> ---MTTC logas (su ** mano komentaras)--- >>> 2016.08.12 12:35 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje >>> 2016.08.12 . Naudotas >>> 2016.08.12 12:35 Perduotas į serviso centrą **KETURIAS darbo dienas >>> laukė eilėje (nors skelbiasi visi, kad per 2-3 pataiso: D) Algirdo 25 >>> 2016.08.18 14:28 Įrenginys perduotas technikui >>> 2016.08.18 15:44 Įrenginys persiųstas į kitą taisymo centrą (14-21d.) >>> **Nusiųstas į Kauną, nes Algirdo 25 pasirodo lopai sėdi, kurie negali >>> surašyti akto >>> 2016.08.26 13:51 Įrenginys perduotas technikui **Kaune pragulėjo ŠEŠIAS >>> darbo dienas.. >>> 2016.08.26 Patikslinkite telefono gedimą. Kaip atkartoti? Gedimo >>> neaptinkame telefonas **lopai nesupranta, kaip patikrinti, kad telefonas >>> kreivai rodo horizontą >>> 2016.08.26 veikia tinkamai. >>> 2016.08.26 14:55 Reikalinga informacija dėl tolimesnės patikros/ >>> taisymo, susisieksime per 1 d.d. >>> 2016.08.29 14:26 Prašo grąžinti įrenginį neremontuotą. >>> 2016.08.29 14:27 Užklausa uždaroma. Tęsiame darbus. >>> 2016.08.29 17:08 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio >>> vietą. >>> ---MTTC logo pabaiga--- >>> ---MTTC Išvada--- >>> Gedimų nerasta >>> Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.* >>> Pirminė techninė patikra.. Įrenginyje defektų nerasta >>> ---MTTC išvados pabaiga--- >>> >>> Toliau: >>> 09-01 Buvo nusiųstas užklausimas LG supportui: >>> 09-02 Atejo atsakymas (ne per 24h kaip ir žadėjo, bet dienas lyginant >>> lyg ir tilpo): >>> ---LG supporto pirmas atsakymas--- >>> Ačiū už Jūsų laišką. >>> Atsakymą į Jūsų klausymą suteikėme telefono pokalbyje. >>> Atsiprašome už tai kad ASC MTTC ilgai tyrinėjo Jūsų telefoną. >>> ASC MTTC šiuo metu yra labai apkrautas užsakymais. >>> Kaip nustatė ASC MTTC, telefonas veikia be sutrikimų. Priežasties >>> išrašyti Defektavimo Aktą nėra. >>> Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba >>> pagalbos. >>> Pagarbiai, >>> Viktor Vinicenko >>> LG Electronics klientų aptarnavimo centras >>> Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81 >>> www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt> >>> ---LG supporto pirmo atsakymo pabaiga--- >>> >>> Niuansas - niekas man neskambino!!!! O tas "NEMOKOMAS telefonas" >>> atsakymams į "KLAUSYMUS' užmušė praktiškai.. >>> >>> Pasiėmėm telefoną iš pardavėjo ir patys nunešėm į MTTC, prieš tai FB >>> iškeikus tą kontorą ir o dieve, pasirodo, kad tas debilas priimamajame >>> neturėjo teisės tų 10€ prašyt, nes telefonas tai garantinis (FB taip >>> paaiškino) >>> Pridavus telefoną mergaitė priimamajame prigąsdina, kad meistras už >>> sienos sėdintis (tas pats kur į Kauną išsiuntė) priims tik per 4-5 darbo >>> dienas. Mergaitė priimanti paprašė, kad pasakyčiau, su kokiu appsu aš tą >>> horizontą kreivą radau (drumroll ruoškitės, ne veltui paminėjau) >>> Per FB nusiųsta foto su RMA numeriu. Paskui per FB pagyriau, kad greitai >>> suveikė. Ir iškeikiau, kad vėl nieko nerado. >>> >>> ---MTTC logas --- >>> 2016.09.02 14:12 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje >>> 2016.09.02 . Naudotas >>> 2016.09.02 14:13 Perduotas į serviso centrą >>> 2016.09.02 15:14 Įrenginys perduotas technikui **labai gretai (be >>> sarkazmo) >>> 2016.09.02 15:14 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje >>> 2016.09.02 15:15 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio >>> vietą. ** minutė ir apžiūra įvyko! >>> ---MTTC logo pabaga--- >>> >>> ---MTTC Išvada-- >>> Gedimų nerasta >>> Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.* >>> Pirminė techninė patikra.. Gamintojas negarantuoja suderinamumo su >>> treciuju saliu programelemis >>> ---MTTC Išvados pabaiga-- >>> >>> Ta prasme MTTC šudarankis per minutę nustatė, kad kalta programėlė >>> pasirodo, kurią nurodžiau tik todėl, kad meistras savo galvos neturi.. >>> Toliau per FB paklausiau ar jie čia tyčiojasi. Sakė, dar nepasiimti >>> telefono, žiūrės dar (nu tai aišku, patikrino per minutę ir ramus) >>> >>> 09-03 Pakeliui dar kartą LG supporto paklausiau, kas čia per čiudai su >>> nebūtu skambučiu ir meistro lopiškumu, jei kreivas horizontas nurašomas >>> programelei. >>> >>> LG atrašo: >>> ---LG supporto antras laiškas--- >>> Ačiū už Jūsų laišką. >>> Įvyko klaida. Jums nebuvo skambinta. Atsiprašome už klaidą. >>> Bet tai nekeičia Jums suteikto atsakymo esmės: >>> Kadangi „Gyro“ sensorius tarnauja kai kurioms pagalbinėms funkcijoms ir, >>> ASC MTTC inžinieriaus teigimu, veikia tvarkingai. >>> Išvada: Defekto nėra. >>> Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba >>> pagalbos. >>> Pagarbiai, >>> Viktor Vinicenko >>> LG Electronics klientų aptarnavimo centras >>> Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81 >>> www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt> >>> ---LG supporto antro laiško pabaiga--- >>> >>> 2016-09-08 Įrenginio vieta jau antra diena (ar tai trečia, gaila loguose >>> nesimato) nusistovėjo ties "MTTC paskirstymo centras (HUB)" >>> Ką jie ten su juo daro - nesuprasi.. >>> >>> Po viso šito jau daugiau nei mėnesį besitęsiančio balagano nežinau jau >>> kam net rašyt. Nes LG bybį dėję visiškai.. Kam ta garantija tada? :) >> >