nu tai čia žinai, vien dėl to, kad konkretaus ragelio ekranas pasikeičia lengvai, negali ekranų keitimo paslaugos paskirt atlikt priėmėjo kvalifikacijos žmogui.... On 9/9/2016 9:19 AM, spakainas wrote: > Tai apie ką ir kalba - pusvalandžio darbas užtrunka dvi savaites vien > dėl suknistos biurokratijos. Jauti koks "efektyvumas"? > > 2016.09.09 09:15, Dainiushas rašė: >> nu kažkaip nekeičia jie ten ekranų vietoj..... >> >> On 9/9/2016 9:14 AM, spakainas wrote: >>> Tai ble, aš aifonui stikliuką keičiau... Nuėjau į mttc - sako pakeisim, >>> 2 savaitės (nors matau per langą kažkoks meistras sėdi vietoj)... :DDD >>> Nuvariau į madą ten apačioj baxūriukas neįgaliojo vežimėly dirba, mldc >>> toks, per pusvalandį pakeitė. >>> >>> 2016.09.08 01:38, Bronco rašė: >>>> On 2016-09-08 01:16, MumZer wrote: >>>>> Pasidalinsiu dar nepasibaigusia istorija :) >>>> >>>> Jomajo, net skaityti tiek tingisi. Pirkite telefonus amazonu ir nebus >>>> tokių nesąmonių. Į gražinimo trumpą paaiškinimą įrašysite "kreivas >>>> horizontas" ir išsiųsite jiems paštu. Čiuju, sueitų net lietuviškas >>>> paaiškinimas :)) >>>> >>>> Siuntimo čekį fotkinat su mobilniku ir muilinat amazonui, tuoj pat >>>> grąžina pinigus. O naują telefoną amazonas Jums išsiųs iškart sekančią >>>> darbo dieną po grąžinimo registravimo. Savaitės bėgyje turėsite naują >>>> aparatą. Gal dar net būsite neišsiuntę brokuoto atgal :) >>>> >>>> Kas čia per tautinis toks sportas su tais mttc, hrenwc ir bbd.lt >>>> kankintis tai aš nesuprantu? :] Toks lietuviško serviso "lygis" gydomas >>>> tik masiniu klientų praradimu. Po to servisas ima ženkliai gerėti. Nes >>>> jau graudu čia tas istorijas grupse skaityti darosi. >>>> >>