2016.09.08 01:16, MumZer rašė: užuojauta. MTTC - gaidynas, patirta taip pat, prieš ~3 metus, tik pasitelkus mano paties rėksminguma paspartinau procesą iki 3 savaiciu. problema buvo panasi: "problemu nera" > Pasidalinsiu dar nepasibaigusia istorija :) > > 07-22 nupirktas naujas Nexus 5x > 07-26 pastebėta, kad horizontas pas jį kokiais 6-7 laipsniais nukrypęs > (street view, VR appsai, bubble level, visi žaidimai, kurie valdomi > sukiojant telefoną). Pardavėjas laiko taupymo sumetimais pasiūlė nunešti > į MTTC ir paprašyti defektavimo akto, su kuriuo telefoną pakeistų > 08-10 Kadangi turėjom reikalų, o mttc dirba tik darbo metu, tai iki jų > nunešėm tik 08-10 > Atėjus ir paprašius priimti defektavimo akto surašymui - vietinis > lopas priėmėjas paprašė 10€, nors jam buvo parodyti garantiniai dokumentai. > Nusprendėm nešti pardavėjui. Nunešėm jau po serviso darbo laiko, tai > priėmė prekybos salone > > --pardavėjo logas-- > 2016 m. rugpjūčio 10 d. 18:15 Būsena pakeista į: Priimta, laukia > testavimo arba registracijos gamintojo ĮTC > 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC > patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) ĮTC:MTTCĮTC RMA:MTTC > 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC > patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) Prekė įdėta į dėžę. > 2016 m. rugpjūčio 12 d. 12:01 Būsena pakeista į: Prekė išsiųsta > gamintojo ĮTC Dėžė uždaryta, prekė išsiųsta (perduota) ĮTC > --pardavėjo logo pabaiga-- > > Nuo 12 dienos įsivyravo nejauki tyla savaitei.. Pasidomėjus kas gi > vyksta MTTC: > > ---MTTC logas (su ** mano komentaras)--- > 2016.08.12 12:35 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje > 2016.08.12 . Naudotas > 2016.08.12 12:35 Perduotas į serviso centrą **KETURIAS darbo dienas > laukė eilėje (nors skelbiasi visi, kad per 2-3 pataiso: D) Algirdo 25 > 2016.08.18 14:28 Įrenginys perduotas technikui > 2016.08.18 15:44 Įrenginys persiųstas į kitą taisymo centrą (14-21d.) > **Nusiųstas į Kauną, nes Algirdo 25 pasirodo lopai sėdi, kurie negali > surašyti akto > 2016.08.26 13:51 Įrenginys perduotas technikui **Kaune pragulėjo ŠEŠIAS > darbo dienas.. > 2016.08.26 Patikslinkite telefono gedimą. Kaip atkartoti? Gedimo > neaptinkame telefonas **lopai nesupranta, kaip patikrinti, kad telefonas > kreivai rodo horizontą > 2016.08.26 veikia tinkamai. > 2016.08.26 14:55 Reikalinga informacija dėl tolimesnės patikros/ > taisymo, susisieksime per 1 d.d. > 2016.08.29 14:26 Prašo grąžinti įrenginį neremontuotą. > 2016.08.29 14:27 Užklausa uždaroma. Tęsiame darbus. > 2016.08.29 17:08 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio > vietą. > ---MTTC logo pabaiga--- > ---MTTC Išvada--- > Gedimų nerasta > Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.* > Pirminė techninė patikra.. Įrenginyje defektų nerasta > ---MTTC išvados pabaiga--- > > Toliau: > 09-01 Buvo nusiųstas užklausimas LG supportui: > 09-02 Atejo atsakymas (ne per 24h kaip ir žadėjo, bet dienas lyginant > lyg ir tilpo): > ---LG supporto pirmas atsakymas--- > Ačiū už Jūsų laišką. > Atsakymą į Jūsų klausymą suteikėme telefono pokalbyje. > Atsiprašome už tai kad ASC MTTC ilgai tyrinėjo Jūsų telefoną. > ASC MTTC šiuo metu yra labai apkrautas užsakymais. > Kaip nustatė ASC MTTC, telefonas veikia be sutrikimų. Priežasties > išrašyti Defektavimo Aktą nėra. > Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba > pagalbos. > Pagarbiai, > Viktor Vinicenko > LG Electronics klientų aptarnavimo centras > Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81 > www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt> > ---LG supporto pirmo atsakymo pabaiga--- > > Niuansas - niekas man neskambino!!!! O tas "NEMOKOMAS telefonas" > atsakymams į "KLAUSYMUS' užmušė praktiškai.. > > Pasiėmėm telefoną iš pardavėjo ir patys nunešėm į MTTC, prieš tai FB > iškeikus tą kontorą ir o dieve, pasirodo, kad tas debilas priimamajame > neturėjo teisės tų 10€ prašyt, nes telefonas tai garantinis (FB taip > paaiškino) > Pridavus telefoną mergaitė priimamajame prigąsdina, kad meistras už > sienos sėdintis (tas pats kur į Kauną išsiuntė) priims tik per 4-5 darbo > dienas. Mergaitė priimanti paprašė, kad pasakyčiau, su kokiu appsu aš tą > horizontą kreivą radau (drumroll ruoškitės, ne veltui paminėjau) > Per FB nusiųsta foto su RMA numeriu. Paskui per FB pagyriau, kad greitai > suveikė. Ir iškeikiau, kad vėl nieko nerado. > > ---MTTC logas --- > 2016.09.02 14:12 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje > 2016.09.02 . Naudotas > 2016.09.02 14:13 Perduotas į serviso centrą > 2016.09.02 15:14 Įrenginys perduotas technikui **labai gretai (be sarkazmo) > 2016.09.02 15:14 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje > 2016.09.02 15:15 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio > vietą. ** minutė ir apžiūra įvyko! > ---MTTC logo pabaga--- > > ---MTTC Išvada-- > Gedimų nerasta > Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.* > Pirminė techninė patikra.. Gamintojas negarantuoja suderinamumo su > treciuju saliu programelemis > ---MTTC Išvados pabaiga-- > > Ta prasme MTTC šudarankis per minutę nustatė, kad kalta programėlė > pasirodo, kurią nurodžiau tik todėl, kad meistras savo galvos neturi.. > Toliau per FB paklausiau ar jie čia tyčiojasi. Sakė, dar nepasiimti > telefono, žiūrės dar (nu tai aišku, patikrino per minutę ir ramus) > > 09-03 Pakeliui dar kartą LG supporto paklausiau, kas čia per čiudai su > nebūtu skambučiu ir meistro lopiškumu, jei kreivas horizontas nurašomas > programelei. > > LG atrašo: > ---LG supporto antras laiškas--- > Ačiū už Jūsų laišką. > Įvyko klaida. Jums nebuvo skambinta. Atsiprašome už klaidą. > Bet tai nekeičia Jums suteikto atsakymo esmės: > Kadangi „Gyro“ sensorius tarnauja kai kurioms pagalbinėms funkcijoms ir, > ASC MTTC inžinieriaus teigimu, veikia tvarkingai. > Išvada: Defekto nėra. > Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba > pagalbos. > Pagarbiai, > Viktor Vinicenko > LG Electronics klientų aptarnavimo centras > Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81 > www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt> > ---LG supporto antro laiško pabaiga--- > > 2016-09-08 Įrenginio vieta jau antra diena (ar tai trečia, gaila loguose > nesimato) nusistovėjo ties "MTTC paskirstymo centras (HUB)" > Ką jie ten su juo daro - nesuprasi.. > > Po viso šito jau daugiau nei mėnesį besitęsiančio balagano nežinau jau > kam net rašyt. Nes LG bybį dėję visiškai.. Kam ta garantija tada? :)