Tai apie ką ir kalba - pusvalandžio darbas užtrunka dvi savaites vien dėl suknistos biurokratijos. Jauti koks "efektyvumas"? 2016.09.09 09:15, Dainiushas rašė: > nu kažkaip nekeičia jie ten ekranų vietoj..... > > On 9/9/2016 9:14 AM, spakainas wrote: >> Tai ble, aš aifonui stikliuką keičiau... Nuėjau į mttc - sako pakeisim, >> 2 savaitės (nors matau per langą kažkoks meistras sėdi vietoj)... :DDD >> Nuvariau į madą ten apačioj baxūriukas neįgaliojo vežimėly dirba, mldc >> toks, per pusvalandį pakeitė. >> >> 2016.09.08 01:38, Bronco rašė: >>> On 2016-09-08 01:16, MumZer wrote: >>>> Pasidalinsiu dar nepasibaigusia istorija :) >>> >>> Jomajo, net skaityti tiek tingisi. Pirkite telefonus amazonu ir nebus >>> tokių nesąmonių. Į gražinimo trumpą paaiškinimą įrašysite "kreivas >>> horizontas" ir išsiųsite jiems paštu. Čiuju, sueitų net lietuviškas >>> paaiškinimas :)) >>> >>> Siuntimo čekį fotkinat su mobilniku ir muilinat amazonui, tuoj pat >>> grąžina pinigus. O naują telefoną amazonas Jums išsiųs iškart sekančią >>> darbo dieną po grąžinimo registravimo. Savaitės bėgyje turėsite naują >>> aparatą. Gal dar net būsite neišsiuntę brokuoto atgal :) >>> >>> Kas čia per tautinis toks sportas su tais mttc, hrenwc ir bbd.lt >>> kankintis tai aš nesuprantu? :] Toks lietuviško serviso "lygis" gydomas >>> tik masiniu klientų praradimu. Po to servisas ima ženkliai gerėti. Nes >>> jau graudu čia tas istorijas grupse skaityti darosi. >>> >