On 2018-03-02 12:03, Struktur wrote: > Pries pora metu meciau kariauti su paslugu tiekejais. Siaip as seslus > zmogus, ± 1..2..3e nelabai losia, Analogiškai. Mane "pakrutėti" privertė ne keli papildomi eurai, kurių pilnai būtų pakakę keliaujant užsienyje duomenims, o toks naglas melavimas ir kliento nuomonės ignoravimas. Skambina klientui ir atvirai meluoja net ir čia pat pagauti už rankos ir priremti prie sienos argumentais. Sakai, man netinka toks variantas, man tai sąlygų pabloginimas, o ne pagerinimas, paaiškini kodėl, o jie vėl tą patį, jog tau taip bus geriau :) Na ir tegul dabar turi ko nusipelnė, gal kada susivoks, jog klientams per prievarta aiškinti kas jiems yra geriau yra kvaila. Nors, aišku, savas grėblius savai nosiai visada būną artimesnis, nėra čia ko iš senų Omnitel istorijų mokytis :]