On 2019-05-03 09:03, amenox wrote: > Na visai neseniai Lietuvos net sąraše nebuvo. Reik gal Garmin/Revolut > supportams wtf parašyt, gal tik atsirado ir visokios ten techninės > problemos yr. > > "bat0nas" wrote in message news:qagcqg$nvg$1@trimpas.omnitel.net... > > TIp, bet jau.. išbandžiau su Fenix 5s Plus ir.. neveikė. > > Kiek teko bendrauti su Garmin Support - ten yra absoliučiai beviltiška situacija. O bendrauju su jais jau turbūt kokius 5 metus (nuo tada, kada parsidėjo mano pažintis su Garmin produktais). Aš nežinau kito pasaulyje support'o, kur būtų tokios aprėpties nekompetencija, nesigaudymas ir bukas darbas pagal skriptus. Pvz: Rašau: I did a factory reset but it didn't help. Here's a screenshot. Atsakymas: We're sorry. Please do a facotry reset and send us a screenshot. Tai paskutiniu metu jiems request'ą submitinu ne todėl, kad tikiuosi iš jų pagalbos. Bet todėl, kad gavęs vėliau vertinimo formą, įvertinčiau pačiu žemiausiu balu :) PS: Bet vis tiek pirksiu ir toliau Garmin produktus, nes jie best ever :D PS2: Išsiliejau :)