Lietuvoje teko susidurt su HP suportu, kokius 8 metus atgal....tai baisiau nei baisu, kaip kokias 1990 viskas. "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message news:qaolb9$1jg$1@trimpas.omnitel.net... > Dėl supporto palaikau, reik kryžiaus kelius pereit kol iki normalaus > technariaus pavyksta dasiskambinti (ir tai ne faktas kad pavyks su juo > problemą išspręst :). Bet šiuo atveju tai gal ir Revolut problema čia gali > būti. > > "bat0nas" wrote in message news:qajk7d$2pb$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2019-05-03 09:03, amenox wrote: >> Na visai neseniai Lietuvos net sąraše nebuvo. Reik gal Garmin/Revolut >> supportams wtf parašyt, gal tik atsirado ir visokios ten techninės >> problemos yr. >> >> "bat0nas" wrote in message news:qagcqg$nvg$1@trimpas.omnitel.net... >> >> TIp, bet jau.. išbandžiau su Fenix 5s Plus ir.. neveikė. >> >> > > Kiek teko bendrauti su Garmin Support - ten yra absoliučiai beviltiška > situacija. O bendrauju su jais jau turbūt kokius 5 metus (nuo tada, kada > parsidėjo mano pažintis su Garmin produktais). > > Aš nežinau kito pasaulyje support'o, kur būtų tokios aprėpties > nekompetencija, nesigaudymas ir bukas darbas pagal skriptus. > > Pvz: > Rašau: I did a factory reset but it didn't help. Here's a screenshot. > Atsakymas: We're sorry. Please do a facotry reset and send us a > screenshot. > > Tai paskutiniu metu jiems request'ą submitinu ne todėl, kad tikiuosi iš > jų pagalbos. Bet todėl, kad gavęs vėliau vertinimo formą, įvertinčiau > pačiu žemiausiu balu :) > > PS: Bet vis tiek pirksiu ir toliau Garmin produktus, nes jie best ever :D > PS2: Išsiliejau :)