Tema: Re: Ar veikia pas mus Samsung ir Garmin pay?
Autorius: PxYra
Data: 2019-05-07 18:30:24
Lietuvoje teko susidurt su HP suportu, kokius 8 metus atgal....tai baisiau 
nei baisu, kaip kokias 1990 viskas.
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message 
news:qaolb9$1jg$1@trimpas.omnitel.net...
> Dėl supporto palaikau, reik kryžiaus kelius pereit kol iki normalaus 
> technariaus pavyksta dasiskambinti (ir tai ne faktas kad pavyks su juo 
> problemą išspręst :). Bet šiuo atveju tai gal ir Revolut problema čia gali 
> būti.
>
> "bat0nas"  wrote in message news:qajk7d$2pb$1@trimpas.omnitel.net...
>
> On 2019-05-03 09:03, amenox wrote:
>> Na visai neseniai Lietuvos net sąraše nebuvo. Reik gal Garmin/Revolut 
>> supportams wtf parašyt, gal tik atsirado ir visokios ten techninės 
>> problemos yr.
>>
>> "bat0nas"  wrote in message news:qagcqg$nvg$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> TIp, bet jau.. išbandžiau su Fenix 5s Plus ir.. neveikė.
>>
>>
>
> Kiek teko bendrauti su Garmin Support - ten yra absoliučiai beviltiška
> situacija. O bendrauju su jais jau turbūt kokius 5 metus (nuo tada, kada
> parsidėjo mano pažintis su Garmin produktais).
>
> Aš nežinau kito pasaulyje support'o, kur būtų tokios aprėpties
> nekompetencija, nesigaudymas ir bukas darbas pagal skriptus.
>
> Pvz:
> Rašau: I did a factory reset but it didn't help. Here's a screenshot.
> Atsakymas: We're sorry. Please do a facotry reset and send us a 
> screenshot.
>
> Tai paskutiniu metu jiems request'ą submitinu ne todėl, kad tikiuosi iš
> jų pagalbos. Bet todėl, kad gavęs vėliau vertinimo formą, įvertinčiau
> pačiu žemiausiu balu :)
>
> PS: Bet vis tiek pirksiu ir toliau Garmin produktus, nes jie best ever :D
> PS2: Išsiliejau :)