"Spakainas" <mindaugas.zumeris@gmail.com> wrote in message news:qi8cu8$6am$1@trimpas.omnitel.net... > Jeigu būtum bent kiek labiau pasigilinęs, tai suprastum, kad bet kokia > kompresija sugadina scenos gylį ir žemi tampa mažiau išraiškingi. Ir čia > tas tavo lossless visai ne prie ko, net identiškai iš pažiūros atrodantys > failai gali grot visai skirtingai, nes vienas jų buvo > sukompresintas-iškompresintas! :) nu jeigu cia buvo ne bajeris, tai geras pavyzdys, kaip atskirti zmogu, neskirianti nei kompresijos tipu is esmes, nei kur, nei ka, kuri kompresija kompresina, svarbiausia, kad kompresina! kur audio signalo kompresija ji analizuojant naudojant psichoakustinius zmogaus klausos ypatumus modeliuojancius algoritmus, ieskancius ir iskapojancius "atseit negirdimus" garselius (MP3, AAC), nuo kompresijos, kuri dirba su bitu srautu, nieko nemodeliuoja ir nieko neiskarpo, ir grojimo metu atstato originalius buvusius bitus 1:1. t.y. FLAC. jei kas nors yra ant tiek giliai tanke, ir vis tiek niekaip neikerta, tai isivaizduokit FLAC'us kaip live .zip archyvus, automatiskai issiarchyvuojancius grojimo metu. pasidarykit konversijos eksperimentus: WAV_1 > MP3 > WAV_2 > gausit WAV_2 kurio bitai toli grazu neatitiks WAV_1, t.y. dalis audio informacijos bus prarasta. WAV_1 > FLAC > WAV_2 > gausit WAV_1 = WAV_2, nes anas buvo tiesiog FLAC "archyve". jobtvajumat... https://opensource.com/article/18/9/comparing-audio-files-flac-wav