klampumas tai klampumu, o kad mot ovarikli sukasi 2-3 kartus greiciau nieko nereiskia? VNO "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message news:j59nlq$8d5$1@trimpas.omnitel.net... > bla bla blabla bla > > apie kitu reikalavimu sertifikavimus noreciau placiau. > > esminiai rodikliai Mobilo 10w40 Racing 4T ir 10w40: > > abu API SL, SM, CF, Racing 4T atitinka dar keleta. > cSt @ 40°C 82.0 95.9 > cSt @ 100°C 13.1 14.7 > Viscosity Index 161 160 > Flash Point, °C 212 232 > Density @15.6 ?C g/ml 0.860 0.86 > > takumas prie -30 mocui tikrai neaktualu. lygiai tokie patys nykstamai mazi > skirtumai ir su pvz. Elf Moto4HP. Todel gana svaigt, ypac kai kalba eina > apie civilini naudojima. Braukytis po krautuves ieskant 4T bonkose kai toks > pats 10w40 is backos trigubai pigesnis? Asmeniskai nx. > p.s. isbandyta per 5 metus ant skirtingu motu ir moto ir ne moto tepalai. > > "Icetom" <kkkk@kkk.com> parašė naujienų > pranešime:j59kco$40u$1@trimpas.omnitel.net... >> Kad jums būtų objektyvesnė diskusija. Paminėsiu keletas bendrų dalykų apie >> motociklų variklius (kuo skiriasi nuo automobilinių): >> Operating Temperatures >> ?Higher temperature >> ?Wider operating temperature bands >> Cooling Systems >> ?Air cooled >> ?Water cooled >> Power Output >> ?Higher power output >> ?Higher engine speeds >> ?Wider power bands >> Lubricating Systems >> ?Smaller sump size >> ?Wet clutches >> ?Slipper clutches >> ?Gear boxes >> >> Ir baigiant tuo, kad automobiliniai tepalai sertifikuojami ir pan. pagal >> kitus reikalavimus. Naudokime gaminius pagal paskirtį ;) >> >> >> >> Pagarbiai >> Tomas >> www.motonet.lt > >