P.S. Kalba apie hyosungą 650 cc, tarkim, 2010+ gimimo. "vedarinis" parašė naujienų news:jpouds$c7t$1@trimpas.omnitel.net... Beje, tarp kitko, kokia nuomonė apie šituos baikus? Anot internetų, čia čiūrkos su sv650 klonu į rinką skverbiasi kainą mušdami ir aparatas pusė velnio. Turint omeny, kad kai kurios korėjiečių automobilių markės jau į japaškes lygiuojasi, gal dėmesio vertas pirkinys? Kalba eitų apie nuliovą ar arti tokio. "Rrr" parašė naujienų news:jpo5a9$njf$1@trimpas.omnitel.net... Siaip, jei cia turima galvoje, kad bandant ijungt laisva persoka arba i pirma, arba antra, tai sitas bajeris buna, kai sankaba neteisingai sureguliuota. Cia del to, kad nuspaudus sankaba, variklis dar vis kazkiek kabina. Kitaip tariant, sankabos reguliavimo varzta reikia truputi pasukt pagal laikrodzio rodykle arba tiesiog labiau itempt sankabos trosa, jei jis per laisvas. Man taip buvo po sankabos keitimo, kai reguliavau. Bet cia ne ant tokio moco, kaip cia - nezinau. P.S. Kaip raso info, kad cia tipo del begiu kojeles - tai cia tikrai ne prie ko, manau. "Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message news:jpnqk7$ar7$1@trimpas.omnitel.net... > http://www.autogidas.lt/hyosung-gt-comet-2003-02978245.html > >