Samsung - Pietų Korėja, HTC - Taivanas, kur Apple renka irgi visi žino. Ne apie tai klausimas. Pvz. Kia ar Hyundai nuo ~1990 iki dabar gan reikšmingą pažangą padarė kokybės aspektu, į Audi, BMW ar Mercedes jie nesilygiuoja, bet lyginti su Daihatsu, Suzuki ar kokia Mazda, manau, įmanoma. Domina konkretūs minusai - genda, byra, netraukia, chujovai vairuojasi, - o ne kaip pavadinimas skamba. "Rrr" parašė naujienų news:jpp363$f0c$1@trimpas.omnitel.net... Jau dabar isivaizduoju: Kokiu motociklu vairuojate? A: Suzuki/Kawasaki/Honda/etc. B: Chujosung :-D Kokiu naudojates telefonu? A: Apple/HTC/Samsung/etc. B: Chujavej :-D Kokiu automobiliu vazinejate? A: BMW/Mercedes/Audi/etc. B: Chiundaj :-D Kokiu * *? A: etc. B: Chuj* :-D Manau viskas tuom ir pasakyta. Jei chuj nori, tai chuja ir gausi. :-D "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message news:jpouds$c7t$1@trimpas.omnitel.net... > Beje, tarp kitko, kokia nuomonė apie šituos baikus? Anot internetų, čia > čiūrkos su sv650 klonu į rinką skverbiasi kainą mušdami ir aparatas pusė > velnio. Turint omeny, kad kai kurios korėjiečių automobilių markės jau į > japaškes lygiuojasi, gal dėmesio vertas pirkinys? Kalba eitų apie nuliovą > ar > arti tokio. > > "Rrr" parašė naujienų news:jpo5a9$njf$1@trimpas.omnitel.net... > > Siaip, jei cia turima galvoje, kad bandant ijungt laisva persoka arba i > pirma, arba antra, tai sitas bajeris buna, kai sankaba neteisingai > sureguliuota. Cia del to, kad nuspaudus sankaba, variklis dar vis kazkiek > kabina. Kitaip tariant, sankabos reguliavimo varzta reikia truputi pasukt > pagal laikrodzio rodykle arba tiesiog labiau itempt sankabos trosa, jei > jis > per laisvas. Man taip buvo po sankabos keitimo, kai reguliavau. Bet cia ne > ant tokio moco, kaip cia - nezinau. > > P.S. Kaip raso info, kad cia tipo del begiu kojeles - tai cia tikrai ne > prie > ko, manau. > > > > "Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message > news:jpnqk7$ar7$1@trimpas.omnitel.net... >> http://www.autogidas.lt/hyosung-gt-comet-2003-02978245.html >> >> >