Ta pati posukiu lago problema su XL1000, 2001. Yra kokiu povandeniu akmenu ardant posukiu jungikli? "E.D." <adresas@bus.parase.kai.reikes> wrote in message news:jqgg44$5i5$1@trimpas.omnitel.net... > Nezinau, kaip ten su VFR800 '01 ir koks ten jungiklis ir rele (elektronika > kokia ar tradicinis mechaninis jungiklis ir rele) bet ant savo XL1000 > turejau tokia pat problema. Pastebejau, kad lagas ilgedavo esant vesesniam > orui... na ir i viena puse lagas buvo ilgesnis, i kita trumpesnis, > pramankstinus trumpedavo - viskas labai panasiai i tavo atveji. > > Viska 100% issprende posukiu jungiklio isardymas, isvalymas ir sutepimas. > Isardes, viduj radau tirsta ir lipnu purvo/dulkiu ir seno tepalo misini, > kuris ir stabde kontaktu susilietima jungiklyje. > Is pradziu tas jungiklis atrodo pakankamai sudetingas, bet viskas ten > padaroma. Tik reikia daryt viska atsargiai ir neismetyt smulkiu detaliu ir > spyruokliu. > Tepala naudojau sintetini tirsta universalu raudonos spalvos, skirta > guoliams ir pan. > > On 2012.06.02 13:06, Velokoraptus wrote: >> Sveiki, snekam apie vfr800@2001, klausimas butu sekantis: >> >> kai variklis saltas, arba is vis neuzkurtas, ijungus posuki i kaire >> praaina kokios 2-3 sec. kol pradeda veikti, vaziuojant tada reikia daug >> anksciau ijungineti :) >> Kai variklis karstas ir jau prasukta truputi kilometru, veikia greiciau, >> bet vis tiek nesureguoja is karto, turit ideju kas galetu buti ?