nebutina ir ardyt imho. per tarpus gerai brake cleanerio papust ir vualia "Betas" <analfa@betas.lt> wrote in message news:jqgjmf$810$1@trimpas.omnitel.net... > Ta pati posukiu lago problema su XL1000, 2001. Yra kokiu povandeniu akmenu > ardant posukiu jungikli? > > > > > > "E.D." <adresas@bus.parase.kai.reikes> wrote in message > news:jqgg44$5i5$1@trimpas.omnitel.net... >> Nezinau, kaip ten su VFR800 '01 ir koks ten jungiklis ir rele (elektronika >> kokia ar tradicinis mechaninis jungiklis ir rele) bet ant savo XL1000 >> turejau tokia pat problema. Pastebejau, kad lagas ilgedavo esant vesesniam >> orui... na ir i viena puse lagas buvo ilgesnis, i kita trumpesnis, >> pramankstinus trumpedavo - viskas labai panasiai i tavo atveji. >> >> Viska 100% issprende posukiu jungiklio isardymas, isvalymas ir sutepimas. >> Isardes, viduj radau tirsta ir lipnu purvo/dulkiu ir seno tepalo misini, >> kuris ir stabde kontaktu susilietima jungiklyje. >> Is pradziu tas jungiklis atrodo pakankamai sudetingas, bet viskas ten >> padaroma. Tik reikia daryt viska atsargiai ir neismetyt smulkiu detaliu ir >> spyruokliu. >> Tepala naudojau sintetini tirsta universalu raudonos spalvos, skirta >> guoliams ir pan. >> >> On 2012.06.02 13:06, Velokoraptus wrote: >>> Sveiki, snekam apie vfr800@2001, klausimas butu sekantis: >>> >>> kai variklis saltas, arba is vis neuzkurtas, ijungus posuki i kaire >>> praaina kokios 2-3 sec. kol pradeda veikti, vaziuojant tada reikia daug >>> anksciau ijungineti :) >>> Kai variklis karstas ir jau prasukta truputi kilometru, veikia greiciau, >>> bet vis tiek nesureguoja is karto, turit ideju kas galetu buti ? > >