e, fainuoli, davai pasikalbam ta tema? 4+K km, grizau uzvakar p.s.as uz fotiko stovejau: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/264827_4550985933436_2032554528_n.jpg p.p.s. moco svoris tech pase - 320 kg, maksimalus leistinas svoris dokumetuose - 526kg. zmonos ir savo svori pasakyt, ar jau uzsiciaupsi? "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message news:k0094k$3br$1@trimpas.omnitel.net... O tavo antra puse sveria kaip karve? 175 KG - tikrai pakankamai normalu normaliam eksplotavimui. Su visais drabuziais - ~100 KG vyras, ~70 KG moteris ir dar lieka ~5 KG i kuprine/tashe, koks +20KG, kurie tikrai nepakenks moto, jei bus vaziuojama ramiai/atsargiai. O ir siaip, neuzskaitau ilgos keliones dviem ant motociklo su kruva bagazo, nes tam yra auto. Tiek patogumo, tiek saugumo, tiek talpumo atzvilgiu - laimi auto. Motociklas skirtas vaziuoti vienam zmogui, be arba su nedideliu bagazu/kuprine. Antra vieta dazniausiais skirta tik "pametimui" iki kazkur, nes antras zmogus, kaip penkta koja suniui - visas malonumas/laisve dingsta ir moto sunkiau valdomas. Kam vykti i tokia kelione, jei su auto turbut butu patogiau/maloniau tiek tau tiek tavo antrai pusei. Cia lieka tik principai - vat as krutas, vaziuosiu su moto, su auto man ne lygis. Smagu tada, kai bagazas mazas, vaziuoji vienas ant moco, o shalia vaziuoja dar kazkas (draugas/pazistamas) su moto. "dpi" <dpi@no.mail> wrote in message news:k005tu$v03$1@trimpas.omnitel.net... > Cia gi Rrr. Kuris perkant moca, nusifotkina is sono pazhet ar tinka. > Jis turbut negirdejes, kad kiti keliauja su moto, su antra puse ir dar su > krepsiais. > > > "VNO" <paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message > news:k0057j$u5n$1@trimpas.omnitel.net... >> siaip tai tu nusisneki biski. >> tipo ant moco jau du vyrai pvz sesti negali? >> >> VNO >> >> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >> news:jvvuqg$mog$1@trimpas.omnitel.net... >> Siaip, motociklai nera skirti vezioti karvem/plytom. >> >