todel, tamsta, ir nesusisnekam, kad nera skirtumo. as asmeniskai nesuprantu, kaip gali nebuti skirtumo tarp motociklu, is kuriu vienas vairuojamas atsigulus, motoro darbas pasideda tikriausiai nuo kokiu 11 000 RPM, jau nekalbu, kad mieste vazinejant pagal taisykles, jam tikriausiai tik pirmo begio ir tereikia... o jei jau visai nekreipti demesio kam kas skirtas, tai speju ir bekelej su kokiu GoldWing'u galima prasinesti? kokia valandziuke? ;) nevazinejau as su sportiniais, nes mano isitikinimu jie skirti lenktynems, tai reiskia, kad viskas suderinta greiciui. esu isitikines, kad yra tiesiog pinigu ir laiko svaistymas vazineti su jais. minusai jau seniausiai buvo ispasakoti, netik mano paties. todel is pradziu ivertinau savo vazinejimo poreikius, nusprendziau kokio stiliaus motocikla imsiu ir paskui jau rinkausi pagal gamintoja ir, beabejo, kisene. ir pabaigai vistik pasakysiu savo nuomone: visiskai pritariu visiems gamintojams, kad skirtingu klasiu motociklai (sport, enduro, kelioniniai, miesto ir t.t. ir pan.) yra skirti skirtingu poreikiu zmonems. todel jei ne tam poreikiui motociklas skirtas, nereiketu jo smerkti kaip netinkamo, jei jis naudojamas ne pagal paskirti. beje, netik motociklai, bet ir automobiliai, net dviraciai yra skirtingi. tik tiek. _ ___ __ _(_)___ / -_) _` | (_-< \___\__, |_/__/ |___/ 2014.04.04 22:57, dpi rašė: > Kas tau buvo "aiskiai isaiskinta"??? > "Sportiniai turbut nedomins, nes ten reikia pastoviai spaust gaza ant viso > arba vaziuot ant vienkes, kad nespaustu kiausu, o sustojus prie sviesoforo - > butinai issitiesti ir nuimti rankas nuo vairo" > Kiek vazinejai su sport ? Ir gali patvirtinti sia citata? > O as su ja nesutinku. Vazineti po miesta trumpa laika (iki valandos-dvieju) > MAN nera skirtumo. O vaziuoti uzmiestyje yra. > > > > "Egis" <kegidijus@aol.com> wrote in message > news:lhk3sq$rab$1@trimpas.omnitel.net... >> nu uzmuskit mane, bet nesuprantu as tokiu zmoniu... katik buvo aiskiai >> isaiskinta, koks motociklas kam skirtas, bet tai ne, vistiek savo >> dainele: vaziavau UZMIESTYJE su STRYTU, tai nelabai patogu :))))))) o >> pats pavadinimas STRYTAS, nieko nesako??? street - gatve. motociklas >> skirtas miesto gatvems. galia kaip gero automobilio, o valdomas kaip >> dviratis. todel visai nesistebiu, kad uzmiestyje SPAUDZIANT su juo >> nelabai konfortabilu :))) cia tas pats kas palyginti kelione i Klaipeda >> autobusu ir automobiliu Smart for two ir tada aiskinti kaip >> nepatogu..... nu zodziu... susinervijau. >> beje, pats pradejau nuo cioperiuko - kruizerio, dabar jau sesti metai >> vairuoju sport turista. Norvegijoje teko 1500 km per dvi paras >> pravaziuot, Vokietijoje 800 km, per diena... ir tik dabar subrendau >> STRYTUI. tik dabar galiu ivertint jo privalumus. su malonumu mieste >> vairuociau pvz. Honda CBF. bet tai kam as cia aiskinu, is tikro..... >> >> _ >> ___ __ _(_)___ >> / -_) _` | (_-< >> \___\__, |_/__/ >> |___/ >> >> 2014.04.02 20:58, dpi rašė: >>> Na, vazinejau as su Banditu kelis metus, dabar su Ninze trecias sezonas. >>> Ir >>> kazkodel nematau tokio didelio skirtumo patogume. Uzmiestyje, vaziuojant >>> greiciau, sport netgi patogiau, nes vistiek del vejo norisi pasilenkti, o >>> ant street tas labai nepatogu ir veidrodeliai neberodydavo. Po daug >>> valandu >>> nevazineju. Su banditu karta i pajuri vaziavau, tai teko pasikankinti. >>> Autostrada nuobodu, greit nepavaziuosi: apsukos dideles, vibracija, kura >>> ryja. Su ninze iki Daugpilio karta sulakiojau. Dar gal palengvina ugis >>> vidutinis, perauge labiau susirango. >>> >>> >>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>> news:lhcr1m$d6f$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sportiniai turbut nedomins, nes ten reikia pastoviai spaust gaza ant viso >>> arba vaziuot ant vienkes, kad nespaustu kiausu, o sustojus prie >>> sviesoforo - >>> butinai issitiesti ir nuimti rankas nuo vairo, kad jos pailsetu kartu su >>> nugara. Dar reikia nepamirsti vaziuojant pasideti kaire ranka ant >>> liemens, >>> kad pravedinti pazasti, nes ilgiau pavaziavus pasidaro nepatogu. :-))) >>> >>> > >