4t kai rimčiau motoras pabyra, tai link 1500€ patraukia remontas su detalėmis. Čia pas kolegą buvo paskutinis atvejis, pradėjo barškėti velenėliai. Pradėjus ardyti rastas kažkoks mikro trūkimas korpuse, iš variklio iškabinom kaušą žemių. Galima buvo padaryti už ~200€ pardavimui, bet pasirinko remontuotis normaliai sau. Tai vat jei nusiperki tokį ne pardavimui ruoštą su protingu prabiegu - viskas gerai. Priešingu atveju gali turėti reikalų. 2t resursas aišku mažesnis, bet remontuojasi sąlyginai paprasčiau. Man pats 2t charakteris nepatinka, kai pasukus rankeną neina, neina o paskui kaip pasibaidęs arklys :) Kita vertus naujų KTM 2t su įpurškimais nebandžiau, greičiausiai ten dar kažkas kitaip. @Tomas - reik enduro forume klausti, čia jau nebeliko nieko iš žinančių :) "Rrr" wrote in message news:r06fbu$glt$1@news.omnitel.net... Nu tai 4-taktis turetu laikyt belekaip ilgiau, bet valins ciut ne per puse prasciau jeigu tos pacios kubaturos. 2t bus lengvesnis. Tiketina, kad 4-takti nusipirksi ir tiesiogi vazinesi, retkarciais voztuvus pareguliuosi ir kitos smulkmenos, o 2-takciui kas kelis metus keisi visa grupe, t.y. stumoklis, ziedai, nauja galva/slifuosi sena, apkatkes ir t.t. (priklauso nuo to kiek pravaziuosi moto valandu) Bet kaip sakiau, valinimo klausimu 2t yra 2t, bet jo prieziura tau kainuos zymiai daugiau ir ta prieziura tures uzsiimti arba servisas, arba tu. On 2020.01.20 12:24, Tomas wrote: > 250cc KTM. Niekad neturejau 2takcio, kokie privalumai ar trukumai? > Esminis klausimas del resurso