Del KTM TPI tai buvau rades youtube kazkokio rumuno atsiliepimus. Jis ten 10+ tokiu mocu turi ir vezioja turistus po kalnus. Tai kazkaip nesuzavejo manes tie TPI. Atrodo dar daug kliurku yra KTM palikes. On 21.01.20 14:51, Velnias wrote: > 4t kai rimčiau motoras pabyra, tai link 1500€ patraukia remontas su > detalėmis. Čia pas kolegą buvo paskutinis atvejis, pradėjo barškėti > velenėliai. Pradėjus ardyti rastas kažkoks mikro trūkimas korpuse, iš > variklio iškabinom kaušą žemių. Galima buvo padaryti už ~200€ > pardavimui, bet pasirinko remontuotis normaliai sau. Tai vat jei > nusiperki tokį ne pardavimui ruoštą su protingu prabiegu - viskas gerai. > Priešingu atveju gali turėti reikalų. > 2t resursas aišku mažesnis, bet remontuojasi sąlyginai paprasčiau. Man > pats 2t charakteris nepatinka, kai pasukus rankeną neina, neina o paskui > kaip pasibaidęs arklys :) Kita vertus naujų KTM 2t su įpurškimais > nebandžiau, greičiausiai ten dar kažkas kitaip. > > @Tomas - reik enduro forume klausti, čia jau nebeliko nieko iš žinančių :) > > > "Rrr" wrote in message news:r06fbu$glt$1@news.omnitel.net... > > Nu tai 4-taktis turetu laikyt belekaip ilgiau, bet valins ciut ne per > puse prasciau jeigu tos pacios kubaturos. 2t bus lengvesnis. > > Tiketina, kad 4-takti nusipirksi ir tiesiogi vazinesi, retkarciais > voztuvus pareguliuosi ir kitos smulkmenos, o 2-takciui kas kelis metus > keisi visa grupe, t.y. stumoklis, ziedai, nauja galva/slifuosi sena, > apkatkes ir t.t. (priklauso nuo to kiek pravaziuosi moto valandu) > > Bet kaip sakiau, valinimo klausimu 2t yra 2t, bet jo prieziura tau > kainuos zymiai daugiau ir ta prieziura tures uzsiimti arba servisas, > arba tu. > > > On 2020.01.20 12:24, Tomas wrote: >> 250cc KTM. Niekad neturejau 2takcio, kokie privalumai ar trukumai? >> Esminis klausimas del resurso >