Tema: Re: garmin vs tomtom
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-24 09:57:10
o pvz garminas kai leidzia savo aparatus, tai i visus vienoda prota ideda,
ar vieni protingesni, kiti kvailesni? :)
nes turiu garmina, tai tikrai greit perskaičiuoja, jei kitur suki.
tai gal ta nuvi serija kazkokiu kitokiu principu padare?

--

http://laimiszmuida.blogas.lt/37112/darbas-ne-vilkas-i-miska-nepabegs.html