Tema: Re: garmin vs tomtom
Autorius: G.K.
Data: 2009-04-24 11:32:37
Kadangi nenurodei kokie nustatymai marsruto skaiciavimui, tai teks spelioti.
Mano nuomone (ta pastebejau ne tik ant Garmino irenginiu) jis uzsispyres
ilga laika siulo ta pati marsruta, kad pagal jo paskaiciavimus, tas siulomas
marsrutas vis dar yra geresnis, nei tavo pasirinktas. Kai navigatorius
"pamato" jog naujas marsrutas geresnis, jis ji ir pasiulo.
Man asmeniskai zymiai labiau aktualu zinoti atvykimo laika o ne likusi
atstuma.

"mindaugasa"  wrote