Tema: Re: iGO 8 POI Explorer?
Autorius: Nero
Data: 2009-07-06 15:25:41
esme ne parduotuvese - px tos parduotuves giliai, o lankytinose vietose. BET
pvz tu gyveni salyje/mieste kur yra daug graziu vietu gamtoje (olos, kalnai,
kriokliai ir t.t.) ir dideliu parku. Isvaziavai kazkur, planavai pabuti visa
diena, bet sakykim oras pasikeite ar pazystamas paskambino ir pasiule
susitikti miesto didziausio ir graziausio parko "Visitors Centre" (Lankytoju
centre) tu iGO eini i POI ieskai to centro - spyga, eini i Garmin'a -
vidurinis pirstas i virsu. Ieskai zemelapyje popieriniam - nera ten jo.
Rezultate vaziuoji is akies ir klausineji zmoniu, gaisti laika ir gadini sau
ir kitiems nervus, o prie automobilio stiklo isdidziai puikuojasi XXI
amziaus palydovines navigacijos sedevras (kurio visos palydovines sistemos
realizacijai sukista bilijonai $) - deja bejegis tau padeti... Todel ir
norisi tureti POI baze kuo pilnesne. Kas kita kai vaziuoji kazkur toliau ir
isanksto planuoji visa kelione - tada susirenki info www ir koordinates is
Google Earth, bet irgi nesi apdraustas nuo pasikeitimu kelioneje ir
nenumatytu situaciju. O kad jie parduotuviu ten prikisa i tuos POI - juokas
ima - toje pacioje airijoje kiek bandyta nuvaziuoti vadovaujantis POI i kad
ir picerija - tik zmones prajuokini ir tiek kai per ziauru trafika atveda
prie paprasto medzio salia gatves. Tokia pstai patirtis su Teleatlas POI
Dubline, Navteq yra zymiai geresni.