Tema: Re: iGO 8 POI Explorer?
Autorius: Nero
Data: 2009-07-06 16:55:00
nu bled ;) o tu bandei valgyt kada nors eiliniam airiskam pube?
gyvenu Dubline jau 5 metai, po pubus nevaikstau siaip, bet ne esme
o kai paskambina klientas ir pasako susitikimo vieta kur jam patogiau, as gi
neliepsiu jam atvaziuot prie to ir to namo nr, nes tik ten gali teisingai
nuvest navigacija, o kitur nezinau kur.
O su picerija cia realus atvejis buvo, kai bunant Terenure (man salyginai
nezinomam rajone) pazystama mergina isinorejo Apache picos - tai ir
navigavau trafike iki grazaus medzio (man atrodo buvo kokia tai topolio
atmaina ten) Dubline 6. Paziurejom i medi, pazvengem ir nusprendem kad
apseisim be picos.