Beviltiskas gincas su juom, pas ji - "kas butu jei...", o pas tave "dabar yra taip..". :) "old1" <fghgf@fghf.dfsf> wrote in message news:gnepq7$ji$1@trimpas.omnitel.net... > >"Be jokios abejonės žmogus yra socialinė būtybė. Tačiau santykiai tarp >>žmonių gali būti dviejų rūšių - savanoriški ir prievartiniai (politiniai). >>Kaip supranti šiandien visi žmonės ir visos žmonių grupės išskyrus >žmonių >>grupę pavadinimu "valdžia", gali legaliai siekti savo tikslų tik remdamiesi >>savanoriškais santykiais. Vienintelė žmonių grupė pavadinimu "valdžia" >>legaliai savo tikslų gali siekti remdamasi prievartinėmis >(politinėmis) >>priemonėmis. >>Santvarka, kurioje dalis žmonių gali _teisėtai_ naudoti (inicijuoti) smurtą >>prieš kitus žmones (t.y. naudoti politines priemones savo tikslams >>pasiekti), kitaip tariant santvarka, kurioje vieni žmonės priklauso >> >kitiems, niekuo nesiskiria nuo fermos, kurioje fermos gyventojai priklauso >>fermeriui. Kaip jau ir rašiau - tai, kad fermeriai keičiasi, esmės >>nekeičia, nes bet kuriuo laiko momentu yra fermeriai ir jiems >> >priklausantys galvijai, su kuriais fermeriai gali daryti ką nori. >>Šiai santvarkai alternatyvi santvarka yra rinkos santvarka, kurioje legalūs >>santykiai tarp _visų_ žmonių ir _visų_ žmonių grupių yra savanoriški, o >>prievartiniai - nelegalūs." > > Visu pirma dabartineje vakaru santvarkoje valdzia tikrai negali LAISVAI > naudoti smurta kada tik nori, toli grazu. Beto pats teiginys, kad > valdzia(kaip visa) siekia savu tikslu yra nelabai teisingas. > Del savanorisku santykiu, tai irgi labai slidus reikalas, kada tokie, pilnai > savanoriski egzistuos. Dirbdames darbe tu irgi atstovauji kazkokiai > "fermai", kuri tave "isnaudoja", pasiima didesne dali tavo sukurtos vertes, > gali tave bausti(mazinti alga, priedus ir tt.) pagal ju paciu sukurtas > taisykles. Nematau tame didelio principinio skirtumo. Bet kokioje grupeje > zmoniu formuojasi tam tikros taisykles, pagal kurias taikomos kazkokios > bausmes(nebutinai tiesiogines ar fizines, tai priklauso nuo grupes > pobudzio), tai naturalu, neisivaizduoju, kaip be to galima apseiti. > > >>"Jis kritikuoja reketininkus, pavadinimu "valdžia". Valdžios naudojamos >>tikslų siekimo priemonės neturi nieko bendra su vadyba, o ambicijos, >>kuriomis remiantis žmonės siekia valdžios kitiems žmonėms, >niekaip >>neskatina tobulėjimo." > > Kalba pakankamai nemazai apie vadyba jis, ten kur analogijos su karvemis, ju > ploto padidinimu ir tt. Tai is esmes apeliuoja i esminius vadybos principus, > tai kas naturalu demonstruojama, kaip kazka nesuvokiamai baisaus(panasiai > kaip komunistaidemonstruoja "kapitalizma"). Gal tai ir skamba nemaloniai, > bet rinka diktuoja tokias salygas. > Ambicijos siekiant valdzios(nebutinai valstybes, galbut firmos, rinkos > dominavimo, galbut net kolegu palankumo, simpatiju ir tt.) yra esminis > faktorius, skatinantis mus issiskirti, dirbti daugiau/geriau nei kiti. > >