Tema: Re: Ko čia japonai taip sukruto?
Autorius: Gintas
Data: 2016-11-20 19:01:36
galėjome patys eit kariaut su lenkais (kazkam būtų tekę žūt), galėjom Vilniaus atėmimo is lenkų paslauga gaut is ruskių.
Vilnių atgavome? Is ruskių? Patys nei pirsto nepajudine?  Ir tamsta dar klausi-kas per paslauga? Arklys arklio nepakaso uz dyka, o čia ruskis ėjo kariaut su lenkais, kad mums atgaut Vilniu.