Nu ok, bet kodel jei silpnesnis turi savo valti ir meshkeres, kietesnis vistiek kabinas prie jo nagais ir ragais...? "RimasOK" <ok@eta.takas.lt> wrote in message news:i1kdpe$73q$1@trimpas.omnitel.net... > Tai kad visuomenėje yra kiek kitaip: "kietesnis" silpnesniam duoda valtį > ir meškerę ir sako: "plauk sugauk man žuvies ir x% galėsi pats > suvalgyti. Kadangi silpnesnis neturi nei valties nei meškerės, tai jam > ir apsimoka šitaip dirbt, nei vargti be jokios įrangos. > > O kad "priverčia" tai jau seniai nebe tie laikai ir už tai yra baudžiama. > > > > 2010.07.14 15:36, -Lameris- rašė: >> Gerai, o štai toks pavyzdys - guli pliaže tuntas jūrų liūtų. Nori ėsti, >> kiekvienas paneria ir pasigauna po žuvį. Bet atsiranda vienas >> "kietesnis", kuris priverčia silpnesnį nerti ir pagauti žuvį ne tik sau, >> bet ir jam. O jis tuo metu sau ramiai pasišildys saulutėje. Ar tai >> normalu? Deja, bet būtent taip ir vyksta mūsų visuomenėje, kur >> silpnesnis ne tik turi šerti stipresnį, bet ir namus jam pastatyti, jo >> vaikus prižiūrėti. >> >> "Pavadinimas" <El.pašto@adresas.lt> parašė naujienų >> news:i1k07h$ifg$1@trimpas.omnitel.net... >>> "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> >>>> Gal ir taip. Žmogus bandos gyvūnas ir geriau jaučiasi bandoje. >>> >>> - jei supranti tik tokią kalbą, tuomet pradėkim nuo gamtoje gyvenančių >>> gyvųnų "visuomeniškumo" analizės.. >>> >>> 1. Gamtoje visi gyvūnai (net vabzdžiai) sudaro socialias visuomenes - >>> bet dviejų tipų: >>> >>> a) bandos tipo (vienas dominuojantis patinas ir daug patelių); >>> c) šeimos tipo (vienas patinėlis ir viena ptelė iki mirties); >>> >>> - tiek (a) tiek (b) tipo gyvenimas vis tiek vyksta "visuomenėje", su >>> kuria nuolat abipusiai sąveikaujama. >>> >>> Išvada: Gyvenimas "be visuomenės" labai retas reiškinys, tvirtinčiau >>> jog netgi ten vis tik yra "silpnų ryšių visuomenė". >>> >>>> "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> >>>>> Jei nebūtų visuomenės, nebūtų nei kalbos nei rašto ir nereiktų jokių >>>>> mokyklų. >>> >