Tema: Re: Klumpiai pasirodo G-taska turi :D
Autorius: RaR
Data: 2018-08-10 09:17:25
Matai, daugelis kacapų vis tik persismelkę azijietišku mentalitetu ir
plačiai naudoja "asimetrinį atsaką". Tipo, "pralaimėjau argumentų kovą,
tai nors prišiksiu oponentui prie durų". Neabejoju, su malonumu ir
prišiktų, jei galėtų, o dabar tikrina oponentų IP adresus, ir jei pamato
kokį valstybinės įstaigos adresą, tai išsiuntinėja anoniminius spamus su
kažkokiu nerišliu tekstu ir pašaliniam žmogui nieko nesakančiomis
citatomis, bent jau mano atveju. Tik šįkart organizacija didelė, teikia
interneto paslaugas ir privačioms įmonėms, kaip ir mano atveju. Be to,
atsitiktinius pašto adresus pasirinko iš domeno, praktiškai numirusio po
struktūrinės reorganizacijos, kuris ir taip užkištas spamu, nes kažkada
visi email adresai tinklalapyje paskelbti tekstiniu formatu.