Tema: Re: Klumpiai pasirodo G-taska turi :D
Autorius: RaR
Data: 2018-08-11 20:14:59
Juokingos tavo fantazijos. Gerai jau, pasakoju:

Tie keli buvę bendradarbiai, kuriems pasisekė laimė gauti tavo spamą,
jau kokį mėnesį akylai sekė savo dėžutes apleistame ir spamu perkrautame
domene, kadangi nuojauta kuždėjo, kad turi įvykti kažkas svarbaus.
Pagaliau tas laiškas atėjo! Nors nelabai suprato apie ką jis, jie
išsiaiškino, kad ten figūruojančiu IP adresu naudojuosi ir aš, todėl
susirado mano žmoną ir pateikė jai įkalčius. Žmona kokį mėnesį šifravo
tą neaiškių blevyzgų kratinį ir įtempusi visus dedukcinius sugebėjimus
padarė išvadą: mano vyras - rasistas!!! Pasirodo, ji yra užsimaskavusi
negrė, be to slapta lankė karate treniruotes, todėl grįžusi namo mane
ilgai ir nuobodžiai spardė... Laimei, praėjus geram pusmečiui, aš
pabudau iš komos ir žinodamas, kad bet kuriuo momentu galiu vėl į ją
nugrimzti, puoliau rašinėti į njūsus, panaudodamas tuos du pirštus,
kuriuos dar (jau) galiu judinti. Deja, tikriausiai neilgam...