sail wrote: > Nepykit uz tikriausiai lameriska klausima. > > Situacija tokia - grupe imoniu, bet finansines ataskaitos atskiros. Kyla > noras visu rodiklius bei planus sumesti i duombaze, ir is jos imti visas > ataskaitas. > > Duombaze butu ant Microsofto sql serverio. > > Kuom geriau butu programinti duomenu ivedimo aplikacija, ir kuom geriau butu > traukti informacija? Tikslas - kad bet koks bukas vartotojas galetu > naudotis, ir butu bent jau santykinai lengvai keiciamos ataskaitos. > > Kol kas kyla ideja ivedima / isvedima pasidaryti su excelio vba, juolab kad > su juo daugiausiai dirbta, bei visi vartotojai daugiau maziau excelio > nebijo. Kai kurioms ataskaitoms butu Crystal Reports. > > Labai domintu sito grupso patirtis - kas tokiai uzduociai butu kaip > standartinis sprendimas? Access'o nemoku, ir jau vargu ar gilinsiuos i ji. > > Visos idejos wellcome. > > > Jei MSSql, tai gal IR Win2003/2008 yra? Jei taip tai ir SharePoint neproblema, o sitas tai turi kazkiek tai Excel integracijos. Problemos - nelabai aisku, kas per duomenys, ir kokie ju srautai, kokiu ataskaitu reik ir pan, ir, jei prireiktu kazka SharePointui programint nemokant, tai butu sudetinga .. ;) Pliusai - nereikia sukt galvos del GUI (jei teinkina standartinis), dalinai issprestos teisiu problemos.