On 2010.04.15 21:00, Jornada Del Muerto wrote: > Primena gan zinoma verslo sxema, kai kuriamas softas gan bugovas, > daznai su bloga struktura, veikiantis toks is bedos, be supporto > kazkokio ar ilgo bendradarbiavimo tada uzsakovas neissivercia ir > butinai vis turi prasyt kazka kad patobulint ir panasiai, tam tikra > prasme pririsamas uzsakovas taip :) Gaila, bet šiuo atveju ne. Supportas pelno neduoda. Pusantrų metų supportas apskritai nemokamas, paskui už tikrai simbolinius pinigus. Atsižvelgiant į tai, kad per tuos pusantrų metų ne tik taisomos klaidos, kai kažkas neveikia (nors ir retai taip būna), bet ir kuriami nauji fyčursai, kurių pageidauja klientas, tai panašu, kad supportas ne tik pelno neduoda, bet ir nuostolį generuoja. Tik kai niekas jo neatskiria nuo bendro projektavimo, nes žmonių tikrai nėra tiek, kad atskirt, tai ir nesimato. P.S. Savaitgalį užsispyręs perrašinėjau gabalą sistemos nuo nulio - pažiūrėsim kas gausis...