Ne kas tada, siaip sakyciau verta begt is tokios firmos, prasta vadyba ir nekompetetinga valdzia jauciasi... "NicMC" <easy@freemail.lt> wrote in message news:hqgqo2$sae$1@trimpas.omnitel.net... > On 2010.04.15 21:00, Jornada Del Muerto wrote: >> Primena gan zinoma verslo sxema, kai kuriamas softas gan bugovas, >> daznai su bloga struktura, veikiantis toks is bedos, be supporto >> kazkokio ar ilgo bendradarbiavimo tada uzsakovas neissivercia ir >> butinai vis turi prasyt kazka kad patobulint ir panasiai, tam tikra >> prasme pririsamas uzsakovas taip :) > > Gaila, bet šiuo atveju ne. Supportas pelno neduoda. Pusantrų metų > supportas apskritai nemokamas, paskui už tikrai simbolinius pinigus. > Atsižvelgiant į tai, kad per tuos pusantrų metų ne tik taisomos klaidos, > kai kažkas neveikia (nors ir retai taip būna), bet ir kuriami nauji > fyčursai, kurių pageidauja klientas, tai panašu, kad supportas ne tik > pelno neduoda, bet ir nuostolį generuoja. Tik kai niekas jo neatskiria > nuo bendro projektavimo, nes žmonių tikrai nėra tiek, kad atskirt, tai > ir nesimato. > > P.S. Savaitgalį užsispyręs perrašinėjau gabalą sistemos nuo nulio - > pažiūrėsim kas gausis...