Atsakysiu ne techniniu, bet funkciniu lygiu. Jeigu vartotojų virš 75 ir naudojamas MS Ofisas, tai pradėti naudoti Sharepoint yra racijos. Pradėjus jį naudoti kurį laiką žmonės saviveikliškai naudos daug jo funkcijų, varinės duomenis tarp kitų MS Office produktų- Outlook, Excel ir tada po metų įdarbins tave Sharepoint administratorium. Na čia aišku ko sieki- paduosi jiems Sharepointą, tai darbo po metų turėsi apsčiai... Bet įmonės požiūriu Sharepointas gerai, jeigu vartotojai pakankamai sąmoningi- patys nusisprendžia dokumentų valdymo procedūras ir jų laikosi. Jeigu ne- geriau duoti kietai įsiūtas funkcijas ir taip standartizuoti IT ūkį. Ed. "Jornada Del Muerto" wrote in message news:j35sgj$85d$1@trimpas.omnitel.net... Zodziu man greiciausiai, geriausia darytis paprastas kelias asp.net formas ir nesukt smegenu del m$ super elite hyper technology'ju ;)