Siuo atveju viskas panasiau link kietai isiutu funkciju, yra sukurta informacine sisetma ir su ja dirbama, tiesa beveik is bet kokio jos duomenu saraso gali kopijuotis ir pastinti graziai i excel (csv), tai tik klientam prireike prisijungimo ir keliu navarotu, reiskias paciam darytis reiks. "Ash" <esmitas_eta_g@mail.com> wrote in message news:j5pbdd$rvt$1@trimpas.omnitel.net... > Atsakysiu ne techniniu, bet funkciniu lygiu. > > Jeigu vartotojų virš 75 ir naudojamas MS Ofisas, tai pradėti naudoti > Sharepoint yra racijos. > Pradėjus jį naudoti kurį laiką žmonės saviveikliškai naudos daug jo > funkcijų, varinės duomenis tarp kitų MS Office produktų- Outlook, Excel ir > tada po metų įdarbins tave Sharepoint administratorium. > Na čia aišku ko sieki- paduosi jiems Sharepointą, tai darbo po metų turėsi > apsčiai... Bet įmonės požiūriu Sharepointas gerai, jeigu vartotojai > pakankamai sąmoningi- patys nusisprendžia dokumentų valdymo procedūras ir jų > laikosi. Jeigu ne- geriau duoti kietai įsiūtas funkcijas ir taip > standartizuoti IT ūkį. > > Ed. > > > "Jornada Del Muerto" wrote in message > news:j35sgj$85d$1@trimpas.omnitel.net... > > Zodziu man greiciausiai, geriausia darytis paprastas kelias asp.net formas > ir nesukt smegenu del m$ super elite hyper technology'ju ;) >